  • 31. Data: 2010-01-16 10:56:33
    Temat: Re: Ja nie potrafie ?
    Od: R2r <b...@m...net.pl>

    W dniu 2010-01-15 22:42, J.F. pisze:
    > [...] bo ja od tygodnia jezdze
    > tramwajem. Z powodu zasypania sniegiem parkingu :-)

    No a ja się zastanawiałem dlaczego ostatnio w niektórych miastach jakby
    luźniej na drogach... ;-)

    --
    Pozdrawiam. Artur.
    ____

  • 32. Data: 2010-01-16 11:20:58
    Od: Bydlę <bydl?@bydl?.pl>

    On 2010-01-15 15:34:20 +0100, "J.F." <j...@p...onet.pl> said:

    > Ile razy wam sie zdarzylo twierdzic ze inni kierowcy to d* i nie
    > powinni z domu wyjezdzac ?

    Codziennie.

    > Ale ja w sumie o czym innym chcialem .. jedziecie droga i widzicie
    > jedno auto w rowie. Drugie auto, trzecie auto - na przestrzeni
    > kilkudziesieciu metrow.
    >
    > Zawracacie czy jedziecie dalej ? :-)

    To zależy od tego, co jest przyczyną lądowania ludzi w rowach (bez
    podtekstów seksualnych, ofkorz) i pogody.

    --
    Bydlę

  • 33. Data: 2010-01-16 11:53:45
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    J.F. wydusił z siebie te słowy:

    > Użytkownik "Artur Miller" <a...@n...pl> napisał

    > Wracajac do niedawnej dyskusji - u mnie ABS przestaje wibrowac pod
    > koniec hamowania i nie uruchamia sie przy malej predkosci.
    > Czy to celowe, czy jakis efekt uboczny ze np odpuszcza dopiero gdy
    > kolo zwolnilo o 5km/h - nie wiem.

    celowe.

    Inaczej nie mógłbyś zatrzymać sie całkowicie.
    Przy b.małych prędkosciach ABS nie dziala.
    Gdyby po zatrzymaniu ABS nadal działał to hamulce nie trzymałuby samochodu
    tylko 'puściłyby' i auto przemieściłoby sie kawałek po czym zahamowało i
    puściło itd.
    Poza tym - kiedy wszytskie koła byly zatrzymane (jak na filmie) a hamulce
    został wcisnięty przyt zatrzymaniu, to ABS nie widział, ze samochód sie
    porusza. Gdyby facet puścił hamulce w trakcie staczania sie z górki, to nie
    dość ze ABS zaczałby dzialac, to jeszzce najrawodopodobniej nie urwałby
    zderzaka.

    --
    Kuba (aka cita) gg:1461968 www.cita.pl
    Dwie ogony - Myszka (2005r) i Irma (2006r)

  • 34. Data: 2010-01-16 12:03:07
    Od: "Kuba \(aka cita\)" <y...@w...pl>

    J.F. wydusił z siebie te słowy:

    > Ile razy wam sie zdarzylo twierdzic ze inni kierowcy to d* i nie
    > powinni z domu wyjezdzac ?
    >
    > http://www.smog.pl/wideo/32143/oblodzona_droganbsp_u
    rwal_zderzak/

    więcej takich mozna znaleźć.

    http://www.youtube.com/watch?v=mMETr1JQ24M
    http://www.youtube.com/watch?v=SLperYq2_98
    http://www.youtube.com/watch?v=e8IfPMSb_Yc

  • 35. Data: 2010-01-16 12:16:29
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    sob, 16 sty 2010 o 09:32 GMT, Mariusz Chwalba napisał(a):

    > O, to stosuje się je w ABS? Mógłbyś jakiś link podać, bo chętnie poczytam
    > - byłem dotychczas przekonany, że ABS bazuje tylko na czujnikach w kołach.

    Ten konkretny problem mozna byloby rozszezyc poza ABS, do kontroli trakcji,
    ktora bylaby w stanie rozpoznac czy samochod jest w ruchu, czy nie porusza
    sie, jezeli jednak rusza sie, to odpowiednio sterowac ABSem..

    W tym przypadku tylko z ABSem wystarczylo RAZ na moment odpusci hamulec,
    tak, aby kocha zaczeyly sie krecic, ABS rozpoznalby ze samochod jest w
    ruchu, i ponowne przycisniecie hamulca uruchomiloby juz system wspomagania
    hamowania...

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 36. Data: 2010-01-16 19:34:16
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 15 Jan 2010 14:40:59 +0000, Waldek Godel
    <n...@o...info> wrote:

    >O Kuga.. pogromca bezdroży.. to musi być fake...

    Też mi się to skojarzyło :P

    http://jerzu.waw.pl GG:129280

    http://aukcje.wosp.org.pl/show_user_auctions.php?uid
    =18273

  • 37. Data: 2010-01-16 19:40:00
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Fri, 15 Jan 2010 19:19:48 +0100, "Krzysztof Niemkiewicz"
    <inicjaly[at]post.pl> wrote:

    >a tego jeszcze nie było? (ostatnio się ociągam w czytaniu):
    >http://fishki.net/comment.php?id=63328

    Komentator dobry :-))

  • 38. Data: 2010-01-16 19:43:49
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 16 Jan 2010 12:03:07 +0100, "Kuba \(aka cita\)"
    <y...@w...pl> wrote:

    >http://www.youtube.com/watch?v=SLperYq2_98

    Bez świateł jeżdżą, pewnie dlatego :P

  • 39. Data: 2010-01-16 19:49:30
    Od: jerzu <t...@p...onet.pl>

    On Sat, 16 Jan 2010 00:59:01 +0100, J.F.
    <j...@p...onet.pl> wrote:

    >A ktos ma ten drugi ?
    >Bo z youtube zniknely :-(

    http://www.youtube.com/watch?v=Ng2hy4h3LB4&feature=r