  • 11. Data: 2010-01-15 16:40:39
    Temat: Re: Ja nie potrafie ?
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Arek (G) pisze:
> [...]
    rwal_zderzak/

    > A jak to skomentujesz:
    > http://www.smog.pl/wideo/32105/zimowa_nawierzchnia_o
    ni_mieli_pecha/

    Wszyscy mieli letnie opony :>
    A i ESP :P

    --
    Karolek

  • 12. Data: 2010-01-15 16:54:33
    Od: "Arek (G)" <a...@b...pl>

    W dniu 2010-01-15 16:40, Karolek pisze:

    ni_mieli_pecha/

    > Wszyscy mieli letnie opony :>
    > A i ESP :P

    No ale to nie wygląda jakby wszytko było skute lodem. A te auta tańczą
    jak baletnice.

    A.

  • 13. Data: 2010-01-15 17:07:18
    Od: Karolek <d...@o...pl>

    Arek (G) pisze:

    > No ale to nie wygląda jakby wszytko było skute lodem. A te auta tańczą
    > jak baletnice.

    Ale jest skute.
    Czasem tak bywa, ze na sniegu tworzy sie warstewka lodu. Na filmie lodu
    nie widac tylko snieg pod nim i ktos moglby pomyslec, ze na sniegu tak
    jada, ale to jednak na lodzie tak sie sunie.
    Sam raz tak zjechalem z gorki, bo dalem sie namowic, zeby sprobowac
    wjechac pod oblodzona gorke (chyba nawet troche bardziej stroma i z ta
    roznica, ze udalo sie obrocic samochod dodac gazu i pojechac w
    zamierzonym kierunku, a nie przypadkowym), tez wygladala z daleka jak
    pokryta tylko sniegiem. Nowe zimowki nic nie daly ;>

    --
    Karolek

  • 14. Data: 2010-01-15 17:25:06
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 15 Jan 2010 16:18:30 +0100, w <hiq106$geh$1@news.onet.pl>, "J.F."
    <j...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Wracajac do niedawnej dyskusji - u mnie ABS przestaje wibrowac pod
    > koniec hamowania i nie uruchamia sie przy malej predkosci.

    Bo ABS nie działa poniżej paru km/h.
    Być może nacisnąć hamulec jak auto stało. No to raczej mu się automagicznie nie
    włączy :).

  • 15. Data: 2010-01-15 17:28:19
    Od: LEPEK <gdzies@wsi>

    J.F. pisze:

    > Zawracacie czy jedziecie dalej ? :-)

    No co ty - tylko frajerzy zawracają ;P

    A zupełnie poważnie - zwykle jadę. Z dwa razy sie jednak musiałem poddać
    po jakimś czasie - nie chodziło o górkę i lód, a o koleiny, śnieg lub
    błoto i brak ludzi dookoła. Ale ile razy sie udało!

    Pozdr,
    --
    L E P E K Pruszcz Gdański
    no_spam/maupa/poczta/kropka/fm

  • 16. Data: 2010-01-15 19:19:48
    Od: "Krzysztof Niemkiewicz" <inicjaly[at]post.pl>

    Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    rwal_zderzak/
    > A jak to skomentujesz:
    > http://www.smog.pl/wideo/32105/zimowa_nawierzchnia_o
    ni_mieli_pecha/

    a tego jeszcze nie było? (ostatnio się ociągam w czytaniu):
    http://fishki.net/comment.php?id=63328

    Green Golf III Variant '96 1.9 GT TDI
    ----- ----- ---- -- ---- ----- ------
    MATKA SIEDZI Z TYŁU - TAK POWIEDZIAŁ!

  • 17. Data: 2010-01-15 19:21:45
    Od: Brzezi <b...@g...com>

    pią, 15 sty 2010 o 19:19 GMT, Krzysztof Niemkiewicz napisał(a):

    > Użytkownik "Arek (G)" <a...@b...pl> napisał w wiadomości
    ni_mieli_pecha/

    > a tego jeszcze nie było? (ostatnio się ociągam w czytaniu):
    > http://fishki.net/comment.php?id=63328

    Bylo, jest jeszcze jeden filmik z tej gorki

    Pozdrawiam
    Brzezi

  • 18. Data: 2010-01-15 19:55:51
    Od: V-Tec <v...@z...pl>

    Krzysztof Niemkiewicz pisze:
    [..]
    > a tego jeszcze nie było? (ostatnio się ociągam w czytaniu):
    > http://fishki.net/comment.php?id=63328

    zauważyliście nazwę jednego z taxi? "Taxi Granada" ;)

    W.

  • 19. Data: 2010-01-15 20:08:55
    Od: Jacek Osiecki <j...@c...pl>

    Dnia Fri, 15 Jan 2010 16:08:13 +0100, Artur Miller napisał(a):
    rwal_zderzak/
    > w jaki sposob udało mu sie zablokować koła ? wyłączył abs ? bo takie wozidło
    > chyba ma juz w standardzie ?

    A czemu ABS miałby działać, jeśli auto - według niego - stoi?

    Pozdrawiam,
    --
    Jacek Osiecki j...@c...pl GG:3828944

  • 20. Data: 2010-01-15 21:07:22
    Od: Paweł Olaszek <o...@g...com>

    Arek (G) pisze:
    > No ale to nie wygląda jakby wszytko było skute lodem. A te auta tańczą
    > jak baletnice.

    Też tak w zeszłym roku pojechałem po lodzie w Słowackich Tatrach. Droga
    zawijała i zaczynała się wznosić. Przejechałem z 50m, auto zaczęło się
    ślizgać, zwalniać, stanęło, po czym efektownie pojechałem do tyłu aż
    tyłem wmanewrowałem w zaspę na poboczu. Droga była pokryta idealnie
    gładką taflą lodu, nie sposób było na niej stać.

    --
    pozdrawiam,
    Paweł