  • 1. Data: 2010-12-13 02:54:02
    Temat: [video] "Ja j*bie! Umre!"
    Od: Filip KK <n...@n...pl>

    heh beka :)
    http://www.youtube.com/watch?v=Uix5SOkXSmc
    Nieźle :) Ile on tam ma do 200? z 12 sekund?

    http://www.youtube.com/watch?v=aaGzwOCRiOA

    I to jest max możliwości hondy z przednim napędem, niestety.

    A tutaj... Filmik z cyklu z napędem na tył zawsze dojedziesz do domu :d
    http://www.youtube.com/watch?v=FIxXRKwDNkI

  • 2. Data: 2010-12-13 08:03:11
    Temat: Re: "Ja j*bie! Umre!"
    Od: Czarek Daniluk <c...@c...com>

    On 13 Gru, 02:54, Filip KK <n...@n...pl> wrote:
    > heh beka :)http://www.youtube.com/watch?v=Uix5SOkXSmc
    > Nie le :) Ile on tam ma do 200? z 12 sekund?
    >
    > http://www.youtube.com/watch?v=aaGzwOCRiOA
    >
    > I to jest max mo liwo ci hondy z przednim nap dem, niestety.

    Półosie to on chyba musi mieć parę razy grubsze niż seria ;)
    Ciekawi mnie ile skrzynia wytrzyma, o ile jest fabryczna.

    Pier... ma naprawdę niezłe :)

    Pozdrawiam !

  • 3. Data: 2010-12-13 10:18:28
    Temat: Re: [video] "Ja j*bie! Umre!"
    Od: Marcin Jan <t...@g...pl>

    W dniu 10-12-13 02:54, Filip KK pisze:
    /.../
    > A tutaj... Filmik z cyklu z napędem na tył zawsze dojedziesz do domu :d
    > http://www.youtube.com/watch?v=FIxXRKwDNkI

    jeszcze trochę i będzie Dzidek z trawą.

  • 4. Data: 2010-12-13 11:16:26
    Od: newsy_gazeta <n...@g...pl>

    W dniu 2010-12-13 08:03, Czarek Daniluk pisze:
    > Półosie to on chyba musi mieć parę razy grubsze niż seria ;)
    > Ciekawi mnie ile skrzynia wytrzyma, o ile jest fabryczna.

    napewno nie jest fabryczna
    poszukajs obie specyfikacji na forach hondziarskich, ewentualnie google:
    romi h22

  • 5. Data: 2010-12-14 02:13:44
    Od: Tomasz Pyra <h...@s...spam.spam>

    > Półosie to on chyba musi mieć parę razy grubsze niż seria ;)

    Niekoniecznie - skoro seryjne przeniesienie napędu wytrzymuje moment
    potrzebny do zerwania przyczepności koła, to już żadne większe
    obciążenie się tu nie pojawi.

    Tu jest taka różnica, że w serii takie obciążenia są tylko przy strzale
    ze sprzęgła na pierwszym biegu, a w takim dłubanym potworze dużo
    częściej i dłużej, bo również na wyższych biegach.
    Zwłaszcza, że nikt takiego auta nie buduje żeby się kulać po bułki,
    tylko żeby z tej mocy korzystać.

    No niestety - jak się coś takiego robi i tak się jeździ, to nie ma co
    liczyć na bezawaryjnie przejeżdżane setki tysięcy kilometrów :)