eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.samochodyJTD kręci i nie odpala.Re: JTD kręci i nie odpala.
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!news.gazeta.pl!not-for-mail
    From: "yabba" <g.kwiatkowski@aster_wytnij_city.net>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: JTD kręci i nie odpala.
    Date: Thu, 7 Jul 2011 23:57:19 +0200
    Organization: "Portal Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl"
    Lines: 27
    Message-ID: <iv5a3u$ekf$1@inews.gazeta.pl>
    References: <iv401i$v44$1@news.onet.pl>
    NNTP-Posting-Host: nat-goc2-125.aster.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="UTF-8"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: inews.gazeta.pl 1310075839 14991 178.73.50.125 (7 Jul 2011 21:57:19 GMT)
    X-Complaints-To: u...@a...pl
    NNTP-Posting-Date: Thu, 7 Jul 2011 21:57:19 +0000 (UTC)
    X-Antivirus-Status: Clean
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.00.2900.3664
    X-Priority: 3
    X-Newsreader: Microsoft Outlook Express 6.00.2900.3664
    X-User: samsung_1
    X-Antivirus: avast! (VPS 110707-1, 07.07.2011), Outbound message
    X-MSMail-Priority: Normal
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2383028
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "MMS" <n...@S...interia.pl> napisał w wiadomości
    news:iv401i$v44$1@news.onet.pl...
    > Silniczek (AR 147 16V 1.9 JTD) miał przygodę i konieczna była wymiana
    > dźwigienek zaworów. Przy okazji zmiana popychaczy. Rozrząd ustawiony
    > według procedury na przyrządach. Ciśnienie na listwie jest OK.
    > Problemem jest to, że kręci rozrusznikiem ale nie zapala. Podejrzewam
    > akumulator, bo przeżył już swoje najlepsze lata. Potrafi pokręcić
    > rozrusznikiem jakieś 5-6 razy i zaraz pokazują się różne błędy typu ABS,
    > ESP, ASR itp. Po tym już ledwo ciągnie i gaszą się wszelkie światełka,
    > konsola itd.
    > Akumulator bez obciążenia ma napięcie 12,6V. Po przekręceniu kluczyka
    > nieznacznie spada do wartości około 12,4. Podczas pierwszego odpalenia (po
    > paru godzinach ładowania) napięcie spada do około 11,8-8V, a potem nawet
    > do około 10V.
    > Wydaje mi się, że przyczyną nieodpalania silnika jest akumulator. Czy
    > dobrze zakładam ? Nie wiem jakie są dopuszczalne spadki napięć.
    > Zaznaczam, że odpalam silnik bez dołączonego alternatora.

    Czy przepustnica powietrza jest otwarta? Czy pozakładałeś wszystkie rurki od
    podciśnień?
    Czy czujniki położenia wału i wałka rozrządu są podpięte?

    --
    Pozdrawiam,

    yabba

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: