    From: Marek <p...@s...com>
    Newsgroups: pl.comp.www
    Subject: Re: JS - asynchroniczna komunikacja
    Date: Sat, 4 Feb 2012 19:20:48 +0100
    <jghhqd$sqa$1@inews.gazeta.pl>
    <bm9iqbieumyb$.1n18otwu11c37.dlg@40tude.net>
    <1uadu5xxb9jk2.1ll793qmtv0ba$.dlg@40tude.net>
    <nnn08y9kb4u1$.u6ldtvdsm90v.dlg@40tude.net>

    Dnia Sat, 4 Feb 2012 08:59:12 +0100, M.G. napisał(a):

    > "AJAX" to nie biblioteka.

    Tak, koledzy, którzy krócej rozmawiają ze mną niż Ty wyjaśniji mi na czym
    mój błąd rozumowania polegał bez niepotrzebnego złośliwienia się.

    > Ale musiałbyś choćby zajrzeć do hasła w
    > Wikipedii, a potem kliknąć może na jedno hasło podlinkowane jeszcze we
    > wstępie, by dostać opis metod.

    A czy jeślii kazałabym Ci czytać o przygodach Dody jako wyjaśnienie
    nurtującego Cię problemu programistycznego, to zrobiłbyś to? Pewnie nie,
    uznając, ze nie ma to nic wspólnego.

    Problem polegał na tym iż założyłem, że Ajax to cudze rozwiązanie trasmisji
    asynchronicznej a ja chciałem mieć swoje własne. Szukałem w Googlach tylko
    tych stron, w których nie użyto słowa Ajax. Trudno mi było więc przy takich
    założeniach trafić na Wikipedię w wynikach wyszukiwania. Nie sądzisz?

    Mało tego, mając niewłaściwe przekonanie o tym czym jest Ajax nawet gdybyś
    na stół położył mi wydruk z Wikipedii, to nie czytałbym tego uznając, ze
    nie ma to nic wspólnego z poruszonym tematem. Dwóch kolegów spostrzegło, że
    czynię błędne założenie i wyjaśniło, że Ajax to obiekt wbudowany w
    przeglądarkę. Dopiero od tego momentu zmieniłem podejście o 180 stopni do
    tematyki uznając, że Ajax jest jednak odpowiedzią na mój problem.

    A co Ty zrobiłeś? Stwierdziłeś ot tak, że leniem jestem i nie szukam
    niczego w Googlach. A na jakiej podstawie? Wyssanej z palca? Nawet nie
    zadałeś mi pytania czy właściwie rozumiem temat Ajaxa. Merytoryczna pomoc
    jak diabli... Nie dziw mi się, że potraktowałem Twoje wypowiedzi jako
    trollowanie. Więcej uprzejmości sugeruję a z pewnością unikniemy wielu
    infantylnych dyskusji.