  • 1. Data: 2004-01-17 18:48:52
    Temat: JJS
    Od: Jacek Olszewski <n...@t...pl>

    Witam;
    czy ktoś z grupowiczów miał coś do czynienia z takim dostawcą internetu
    jak JJS Internet Provider? Jeśli tak, to jak wypada ocena ich usług?
    Sądząc po ich stronach (vir.pl i jjs.pl) to są mierni... może się
    jednak myle?

    pozdr. jolsz

  • 2. Data: 2004-01-18 18:10:13
    Temat: Re: JJS
    Od: "Robert Lelo" <l...@g...pl>

    Jacek Olszewski <n...@t...pl> napisał(a):

> [...]
    > jak JJS Internet Provider? Jeśli tak, to jak wypada ocena ich usług?
    > Sądząc po ich stronach (vir.pl i jjs.pl) to są mierni... może się

    miałem od nich łacze ( tylko dlatego żed nikt inny nie miał tam zasięgu -
    robią po radiu , na WIFI 2.4 HHz) jednym słowem to amatorzy .... z tego co
    wiem sprzedają tą samą przepływność kilka razy i wciskają ludziom kit (tym
    którzy sie tak do końca nie znają) że transfer jest OK - mają chyba teraz
    GTS ale podobno się często - gęsto krzaczy .... przytkane łącze - długie
    pingi i częste przerwy
    nie polecam!!!!

    JJS Internet Provider to skrót od: Jezu Jaki Słaby Internet Provider ..
    buehehe

    pzdr
    RLelo

    motto na karnawał: "lepiej mieć Parkinsona i trochę wylać niż mieć
    Altzhimera i zapomnieć wypić "

  • 3. Data: 2004-01-21 11:59:57
    Od: "szymon" <n...@s...org>

    > JJS Internet Provider to skrót od: Jezu Jaki Słaby Internet Provider ..
    > buehehe

    Hehe, a ktoś jest w stanie podać ile "providerów" działa w Warszawce na
    łączach WiFI 2,4GHz ? Tam musi być niezły ubaw :)