  • Data: 2010-07-21 19:07:30
    Temat: Re: JAKI MOTOCYKL?
    Od: Kefir <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Jul 21, 5:54 pm, "Dysiek" <b...@b...pl> wrote:

    > Przede wszystkim autor watku chcial klasyczny motocykl. Dla mnie klasyka to
    > cruiser/chopper wiec pozycja jest juz z gory narzucona i nic sie z nia nie
    > da zrobic.

    Zrobic sie da. Z definicja ktora dales sobie narzucic. Rozumiem Cie,
    skoro juz ujezdzasz to szkoda czasu na ew. dysonans poznawczy. By
    nieco wytrzezwiec pomacaj kiedys wspomniana szedolke i zobacz ile tam
    tworzyw sztucznych.
    Druga rzecz: "plastikowe gowno" to mniejsza masa zas nauka
    motocyklizmu na czyms o masie przemyslowego kowadla nie jest zbyt
    doskonalym pomyslem.

    Cala rzecz w tym by, doradzajac ludziom, nie namawiac ich do
    popelniania tych samych bledow bo my "dalismy rade", lecz by sie przed
    naszymi bledami mieli szanse ustrzec i by do nich nalezal ostateczny,
    swiadomy wybor.

    --
    Pozdrawiam, Art