    From: Pszemol <P...@P...com>
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Subject: Re: Izolowany konwerter zrobić z RS232 na RS485
    Date: Fri, 22 Sep 2017 19:58:20 -0000 (UTC)

    Dariusz Dorochowicz <_...@w...com> wrote:
> [...]
    id=EAIaIQobChMI-cWPu-6z1gIVlcqyCh2ytg9wEAYYASABEgKkh
    fD_BwE

    > Jak masz urządzenie które nie ma fizycznie żadnej linii poza TxD i RxD
    > to sobie możesz korzystać z RTSa ile wlezie. A jak weźmiesz takiego
    > AT91SAM9260 który nawet na niektórych UARTach ma RTS tylko starsze
    > wersje linuxów nie obsługują tego poprawnie to też sobie możesz.

    I co wtedy robisz?

    Dajesz timer wyzwalany bitem startu do sterowania linią DE/RE? I czas
    ustawiasz zgodnie z baudrate?

    Czy może robisz tak jak konwerter z linku u góry, że steruje nadajnikiem
    tylko w czasie bitu startu i zerowych bitów danych a resztę zostawia
    odbiornikom aby sobie radziły z niesterowaną linią?