-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!goblin2!goblin3
!goblin.stu.neva.ru!sewer!alphared!news.uzoreto.com!border1.nntp.ams1.giganews.
com!nntp.giganews.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-sp
o-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-for-mail
From: "J.F." <j...@p...onet.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
References: <6036a0aa$0$31099$65785112@news.neostrada.pl>
<6037788f$0$547$65785112@news.neostrada.pl>
<603785d7$0$519$65785112@news.neostrada.pl>
<6037c580$0$545$65785112@news.neostrada.pl>
<6037d1e5$0$529$65785112@news.neostrada.pl>
<6038c0f2$0$520$65785112@news.neostrada.pl>
<8149545131$20210226210157@squadack.com>
<s1ilmj$ps5$1$horizn@news.chmurka.net>
<603e010c$0$513$65785112@news.neostrada.pl>
<603e078d$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<603e10a6$0$525$65785112@news.neostrada.pl>
<603e16d6$0$524$65785112@news.neostrada.pl>
<603e2b97$0$508$65785112@news.neostrada.pl>
<603e34de$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
<603e47a7$0$509$65785112@news.neostrada.pl>
<603e9a2d$0$552$65785112@news.neostrada.pl>
<s1mfmv$1lpf$1@gioia.aioe.org>
<603f3d11$0$510$65785112@news.neostrada.pl>
<603f8306$0$517$65785112@news.neostrada.pl>
<603f937b$0$532$65785112@news.neostrada.pl>
<603fd7af$0$523$65785112@news.neostrada.pl>
<60401168$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <60401168$0$530$65785112@news.neostrada.pl>
Subject: Re: Izer. Naped z tylu.
Date: Thu, 4 Mar 2021 13:12:03 +0100
MIME-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="utf-8"; reply-type=response
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Priority: 3
X-MSMail-Priority: Normal
Importance: Normal
X-Newsreader: Microsoft Windows Live Mail 16.4.3528.331
X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V16.4.3528.331
Lines: 40
Message-ID: <6040ce93$0$549$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 83.30.116.165
X-Trace: 1614859923 unt-rea-a-02.news.neostrada.pl 549 83.30.116.165:61738
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2692152
[ ukryj nagłówki ]Użytkownik "Shrek" napisał w wiadomości grup
dyskusyjnych:60401168$0$530$6...@n...neostrada.
pl...
W dniu 03.03.2021 o 19:38, J.F. pisze:
>>> No ale właśnie na wzniesieniu większość masy idzie na tył.
>> Troche sie przenosi, ale czy wystarczajaco ..
>Nie wiem. Nigdy RWD po zimie po górach nie jeżdziłem. Za to w rumunii
>raz mie się zdarzyło accordem podjeżdzać tyłem. Pomogło bo nie
>chciało mi się łańcuchów zakładać.
No to jak pisalem - w narciaskiej karierze raz uzylem lancuchow.
A poza tym, to jakos i sierra i FWD zawsze dojechaly.
Sierra IMO troche trudniej, ale to tez moze byc kwestia opon ...
>>> No i to co pisze - RWD pod gorke nie posterujesz ...
>FWD też nie. W tej samej rumunii udało mi się na śniegu zawrócić
>cudem. Tylko gaz od razu przód w dół. W efekcie ustawiłem się po
>prostu dziobem w dół (wynikowo że tak powiem), cofnąłem i potem bez
>gazu obróciłem zjeżdzając znów w dół.
No widzisz - dalo sie obrocic "w miescu".
A w RWD by sie nie dalo :-)
>>> Czemu? IMHO lepiej niż fwd, gdzie jak się ślizgasz w czasie
>>> przyspieszenia to już żadnej sterowności nie masz.
>
>> Mowie o samym ruszaniu - nie ruszysz, to RWD nie steruje.
>> A FWD w poslizgu troche jednak tak.
>IMHO jak na rwd nie ruszysz pod górkę, to na fwd też gówno z tego
>bedzie.
Ale widzisz - w FWD moge jednak auto troche obrocic.
Moze obok bedzie lepsza przyczepnosc, moze sie ustawie skosnie, wtedy
rusze, a dalej to juz jakos bedzie ("ale urwal") :-)
J.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.03.21 13:13 J.F.
- 04.03.21 13:21 J.F.
- 04.03.21 13:44 RoMan Mandziejewicz
- 04.03.21 13:46 Shrek
- 04.03.21 14:03 J.F.
- 04.03.21 14:37 J.F.
- 04.03.21 15:16 ąćęłńóśźż
- 04.03.21 15:18 ąćęłńóśźż
- 04.03.21 15:20 J.F.
- 04.03.21 15:25 RoMan Mandziejewicz
- 04.03.21 17:33 J.F.
- 05.03.21 07:20 Mirek Ptak
- 05.03.21 10:12 ąćęłńóśźż
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=
- 2024-12-11 Katowice => Regionalny Kierownik Sprzedaży (OZE) <=
- 2024-12-11 Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- 2024-12-11 Warszawa => Analityk w dziale Trade Development (doświadczenie z Powe