  • 11. Data: 2010-10-21 21:30:49
    Temat: Re: Iveco Daily 50c11 LPG ??
    Od: "P_ablo" <o...@o...pl>

    Użytkownik "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl> napisał w wiadomości
    news:4cc07a90$0$27034$65785112@news.neostrada.pl...
    > Sprowadzam auto (Wielka Bryt) zeby je zarejestrowac trzeba zrobic
    > legalizacje zbiornika?
    > Domyslam sie, ze kompletu dokomentow nie dostane, czyli juz problem , co
    > wtedy?

    Wystarczy, ze zbiorniki sa wyprodukowane po 2001 roku. Wtedy maja
    odpowiednie oznaczenia i wystarczy rewizja zewnetrzna i wyrobienie przez UDT
    papierow.

    > Co w sytuacji gdy bede chcial dolozyc zbiornik aby zwiekszyc zasieg
    > samochodu,

    Kupujesz zbiorniki bez papierow na allegro, domontowujesz a na kolejnych
    przegladach nikomu nic o nich nie mowisz...

    Wez pod uwage, ze Iveco CNG ma mniejsza ladownosc ze wzgledu nia ciezar
    zbironikow.

    --
    Picasso

  • 12. Data: 2010-10-21 23:01:33
    Od: "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    > Dnia pięknego Thu, 21 Oct 2010 21:00:24 +0200 osobnik zwany TIM wystukał:

    > to jest fizycznie niemozliwe, żeby Diesel chodził na czystym LPG

    A jesli auto wyjechalo z fabryki na CNG? Z racji malej ilosci stacji zostalo
    przerobione na LPG?

    Mozna tu poczytac o Iveco CNG i przeprowadzonych modyfikacjach silnika
    http://tnij.net/43F1

    Bo innego pomyslu nie mam

    Jak je zobacze to napisze...

    Ale nie wiem czy zobacze, bo szkoda mi jechac i ogladac jakiegos skladaka,
    ktory podobno wyjechal tak z fabryki ( czyli z LPG )

  • 13. Data: 2010-10-21 23:13:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Thu, 21 Oct 2010 23:01:33 +0200 osobnik zwany TIM wystukał:

    > U?ytkownik "masti" <g...@t...hell> napisa? w wiadomo?ci

    > A jesli auto wyjechalo z fabryki na CNG? Z racji malej ilosci stacji
    > zostalo przerobione na LPG?

    nie słyszałem by ktokolwiek przerabiał z CNG na LPG.
    do tego LPG jest tylko dodtkiem do ON poprawiającym spalanie
    Na samym LPG rczej ciężko, ale może się da

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 14. Data: 2010-10-22 09:41:19
    Od: "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl>

> [...]
    > do tego LPG jest tylko dodtkiem do ON poprawiającym spalanie

    > Na samym LPG rczej ciężko, ale może się da

    No wlasnie tez nie wiem, dlatego szukam osoby ktora wie jak to jest w
    praktyce

  • 15. Data: 2010-10-22 22:57:41
    Temat: ZDJECIE
    Od: "TIM" <t...@b...o_n_e.t.pl>

    Tak to wyglada pod maska

    http://img686.imageshack.us/img686/5724/dsc00665i.jp

  • 16. Data: 2010-10-23 13:53:17
    Temat: Re: ZDJECIE
    Od: "Przembo" <x...@x...xx>

    > Tak to wyglada pod maska
    > http://img686.imageshack.us/img686/5724/dsc00665i.jp

    Ciekawe czy to jest fabryczna robota... ja tam widze register czyli I
    generacja, ale może mi się wydaje tylko :)

    Pozdr