  • Data: 2009-07-10 15:12:53
    Temat: Re: Iskrobezpieczeństwo - bariery
    Od: "entroper" <e...@C...spamerom.p0czta.on3t.pll> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Papa Smerf" <P...@z...zalasami.trala.la> napisał w
    wiadomości news:h36r6v$1dm$1@atlantis.news.neostrada.pl...

    > jest to zwykłe bicie piany!!!
    > rozumiem odległości powietrzne, oraz powie3rzchniowe, normy je podają,
    ale
    > jaki ma sens podawanie norm grubości dielektryka?:O) (nie wiem, nie
    czytałem > wszystkich norm

    to widać :)

    > dla dielektryków podaje się napięcia przebicia, czy słyszałeś może o
    > wymaganych grubościach izolacji przewodów? wymaga się wytrzymałości na
    > przebicie i tyle

    Kolega już Ci wyjaśnił, że nie masz racji. Dla Ex bardzo często bada się
    _i_ napięcie przebicia _i_ grubość izolacji. Dodatkowo, w zależności od
    klasy czystości i rodzaju materiału _bardzo_ wzrastają wymagane odstępy
    powierzchniowe i zwykły transoptor nie przejdzie z tego powodu.

    BTW, w tym wątku wyjątkowo obrodzili zawodnicy typu "nie znam się, więc
    się chętnie wypowiem"... Zlitujcie się.

    e.