  • 11. Data: 2003-02-03 16:59:34
    Temat: Re: Internet z gniazdka
    Od: "Xon" <t...@s...polbox.pl>

    Użytkownik "Darek U." <d...@p...fm> napisał w wiadomości
    news:5346-1044276106@as2-160.poleczki.dialup.inetia.
    pl...
    > Zacytowalem dobry cennik - oficjalny, ktory jest dostepny na ich stronie
    > internetowej. Pozatym 1000PLN+VAT ma byc przypuszczalna cena za dostep do
    > netu w technologii PLC.

    Zgadza sie. Ale tutaj chodzi raczej o PLC :)

    > Ale ich oferta pozatym jest bzdurna! W ktorym bloku, znajdzie sie 50
    > chetnych? Mieszkam w duzym bloku (200 mieszkan) i nie widze mozliwosci
    > zebrania tylu osob - malo tego - znalezienie 20 osob byloby duuuzym
    > problemem.

    Z góry wiedziałem, że tam jest bład, tzn. ze chodzi o ilość osób wokół
    stacji. Co napisałeś już w swoim poscie.

    o¤°`°¤o,¸¸¸,o¤°`°¤o
    Xon

  • 12. Data: 2003-02-04 02:53:13
    Od: BinBasz <k...@i...BezTego.pl>

    On Mon, 3 Feb 2003 15:17:54 +0000 (UTC), Darek U. wrote:

> [...]
    >chetnych? Mieszkam w duzym bloku (200 mieszkan) i nie widze mozliwosci
    >zebrania tylu osob - malo tego - znalezienie 20 osob byloby duuuzym

    Wbrew pozorom wiedzą, co robią. Nowo budujący "deweloperzy" mogą się
    skusić na uatrakcyjnienie oferty netem, a w starych blokach sprzedaliby
    z 1 czy 2 sztuki - reszta szłaby już dalej sieciami "sąsiedzkimi"... Po
    prostu z lekcji p/t "SDI" wyciągnęli odpowiednie nauki :-(

    --
    BinBasz

  • 13. Data: 2003-02-04 08:36:52
    Od: Marcin Wolcendorf <w...@f...polbox.pl>

    Xon wrote:
    > Z góry wiedziałem, że tam jest bład, tzn. ze chodzi o ilość osób wokół
    > stacji. Co napisałeś już w swoim poscie.

    Sęk w tym, że w przypadku dużych bloków jest to to samo.

    Marcin.

  • 14. Data: 2003-02-04 15:50:27
    Od: "Xon" <t...@s...polbox.pl>

    Użytkownik "Marcin Wolcendorf" <w...@f...polbox.pl> napisał w
    wiadomości news:b1nije$cvl$1@atlantis.news.tpi.pl...
    > Sęk w tym, że w przypadku dużych bloków jest to to samo.

    Oj nie jestem pewien. Coś innego pisali w gazetce Stoenu jeszcze niedawno.

    o¤°`°¤o,¸¸¸,o¤°`°¤o
    Xon

  • 15. Data: 2003-02-04 15:50:33
    Od: "ix1" <i...@w...pl>

    > CDP - 1 mbps na ok 100 osob.

    1mbps na 100 osób ?? To ja dziękuje

  • 16. Data: 2003-02-04 20:27:54
    Od: Lukasz Komsta <l...@a...pl>

    Dnia 2003-02-02 16:08, Użytkownik Darek U. napisał:

    > Stoen rozpocznie w lutym udostepnianie Internetu dla Warszawy i okolic.
    > Ponizej zalaczam ich oferte. Chyba ktos niezbyt pomyslal - 50 osob? Na blok?
    > Czy oni na prawde nie chca miec nowych uzytkownikow? Moze ktos wie, o co w
    > tym wszystkim chodzi. Aha.. Cennik i inne informacje dostepne sa pod adresem
    > www.stin.pl.

    Polecam http://www.eter.ariadna.pl/zagrozenia/jak_dziala_plc
    .htm

    Obecność sygnału w sieci energetycznej daje możliwość zaawansowanego
    sniffingu wszelakich przesyłanych treści. NIGDY nie zamówiłbym łącza, do
    którego może się wpiąć każdy w obrębie jednej stacji transformatorowej i
    podsłuchiwać.

    --
    * Lukasz Komsta * LK4107-RIPE *
    * http://www.komsta.net/ *

  • 17. Data: 2003-02-05 07:19:05
    Od: Bartosz Waszak <w...@i...pl>

    W artykule <b1p75s$r41$1@atlantis.news.tpi.pl> Lukasz Komsta napisał(a):

> [...]
    > sniffingu wszelakich przesyłanych treści. NIGDY nie zamówiłbym łącza, do
    > którego może się wpiąć każdy w obrębie jednej stacji transformatorowej i

    PLC o ile dobrze kojarze chodzi na częstotliwości od 1.6MHz do 30MHz i
    stanowi zagrożenie dla istniejących sieci TV kablowych. Kanał zwrotny w
    TV kablowej pracuje na częstotliwości 5-42MHz (lub 5-65MHz w zależności
    od standardu).

    --
    Bartosz Waszak <w...@i...pl>
    Internet Cable Provider Sp. z o.o.

  • 18. Data: 2003-02-05 07:19:34
    Od: Rafal Maszkowski <r...@i...edu.pl>

    Lukasz Komsta <l...@a...pl> wrote:
> [...]
    LK> sniffingu wszelakich przesyłanych treści. NIGDY nie zamówiłbym łącza, do
    LK> którego może się wpiąć każdy w obrębie jednej stacji transformatorowej i

    To akurat mało ważne, można szyfrować samemu. Bardziej mnie martwi zakłócanie
    odbioru radiowego. I tak niektóre stacje czasem mocno szumią, a PLC zaszumi
    jeszcze bardziej. Nic tylko zdać egzamin na licencję amatorską i przeszkadzać
    plcowcom swoim nadajnikiem... (ciekawe jak bardzo taki pobliski nadajnik
    przeszkadza).

    R.
    --
    Avec mes souvenirs/J'ai allumé le feu
    Mes chagrins, mes plaisirs/Je n'ai plus besoin d'eux!

  • 19. Data: 2003-02-07 11:22:06
    Od: "Sierp" <N...@s...netwytnijcalosc>

    Użytkownik "BinBasz" <k...@i...BezTego.pl> napisał w wiadomości
    > Wbrew pozorom wiedzą, co robią. Nowo budujący "deweloperzy" mogą się
    > skusić na uatrakcyjnienie oferty netem, a w starych blokach sprzedaliby
    > z 1 czy 2 sztuki - reszta szłaby już dalej sieciami "sąsiedzkimi"...

    o ile mi wiadomo to ten PLC (ze juz jest itp) to wymysl
    stoen info i nie ma wiele wspolnego z samym stoenem, na
    razie ta technologia AFAIK nie wchodzi pod strzechy

    > Po prostu z lekcji p/t "SDI" wyciągnęli odpowiednie nauki :-(

    tepsa nie nadazala z realizacja zamowien SDI ktore dostawala,
    wiesz co by sie dzialo gdyby kazdy kto ma wspoldzielone SDI
    mialby zamowic wlasne? horror to malo powiedziane ;-)

    Sierp

  • 20. Data: 2003-02-08 08:45:00
    Od: "Maciej Machacz" <x...@i...pl>

    Użytkownik "Sierp" <N...@s...netwytnijcalosc> napisał w wiadomości

    > tepsa nie nadazala z realizacja zamowien SDI ktore dostawala,
    > wiesz co by sie dzialo gdyby kazdy kto ma wspoldzielone SDI
    > mialby zamowic wlasne? horror to malo powiedziane ;-)

    O to sie nie ma co bac - nie kazdego stac na wywalenie duzej kasy na
    instalacje to raz (pomijam miesieczny abonament) a i sa tacy ktorzy zula i
    szukaja jak najtaniej, a potem maja dzierzawke w domu wolniejsza od modemu
    33600 ;)

    Maciej Machacz | mailto:x...@i...pl
    ICQ:54914949 | GG:17979