    From: "Andrzej 'The Undefined' Dopierała" <u...@p...org.pl>
    Newsgroups: pl.internet.polip
    Subject: Re: Internet w kablowce DAMI - gowniarze, czy co?
    Date: Tue, 10 Jun 2003 06:16:05 +0000 (UTC)

    W artykule <s...@s...plukwa.net> Robert Rędziak napisał(a):

    > U mnie do skorzystania z końcówki wystarczyło złożyć podpis w
    > kajeciku, wraz z numerem indeksu. I byłoby to fajne, gdyby nie
    > to, że nikt nie weryfikował tych wpisów.
    u mnie aby dostać konto trzeba się osobiście pojawić z własną, ważną
    legitymacją. I tak co semestr. A bez konta się po prostu nikt nie
    zaloguje ;)

    > Jeśli tamta strona sprawdza identa. Zwyczaj, który jakoś zanika.
    no to co? ident był dostępny, jak ktoś miał wyłączone sprawdzanie go..
    to chyba nie mój problem? Równie dobrze gościu może sobie nie logować
    ip, ale wtedy do mnie jako do admina chyba pretensji nie powinien mieć ? :>

    --
    Andrzej 'The Undefined' Dopierała
    (z drugiej strony lustra)