  • 1. Data: 2014-09-26 14:16:35
    Temat: Internet w PLUS LTE
    Od: "kowtow" <k...@p...onet.pl>

    Chce sobie kupic abonament na internet Power LTE w Plusie za 29,90 z umowa
    na lata bez sprzetu czyli sama karte sim do mojego smartfona dual sim I
    tera pytanie bo w zwiazku ze moj telefon nie ma LTE tylko 3G to czy taki
    internet bedzie dzialal jezeli internet jest LTE a telefon tylko 3G W
    Pakiecie jest 21 Gb z max predkoscia a potem lejek na 5 mb

  • 2. Data: 2014-10-03 14:20:01
    Temat: Re: Internet w PLUS LTE
    Od: Trybun <I...@j...com>

    W dniu 2014-09-26 14:16, kowtow pisze:
> [...]
    > internet bedzie dzialal jezeli internet jest LTE a telefon tylko 3G W
    > Pakiecie jest 21 Gb z max predkoscia a potem lejek na 5 mb

    Jasne że będzie działał. A co to znaczy "lejek na 5 mb"?