  • Data: 2010-06-28 19:28:00
    Temat: Re: Internet w Erze za 9zł - korzystanie z komput=?UTF-8?B?ZXJhLg==?=
    Od: "Jakub Danecki" <j...@d...net> szukaj wiadomości tego autora

    kffiatek wrote:
    > Czy w abonamencie Era kupując internet za 9zł na 6 miesięcy będzie
    > można podłączyć telefon do komputera jako modem i korzystać?

    Tak.

    > regulaminie piszą, że tylko telefon, ale jak to sprawdzają?

    Nie muszą sprawdzać. Ilość danych bez ograniczenia prędkości robi
    swoje.

    > Z kolei
    > w podobnej usłudze w TakTaku, w regulaminie jest napisane, że "nie
    > gwarantują" że z komputerem zadziała.

    Zwykle chodzi o to, że nie pomogą na infolinii oraz że nie
    gwarantują wydajności (a szybkości za pomocą samego telefonu raczej
    nie zmierzysz, ani nie wykorzystasz skutecznie z maksymalną
    szybkością).

    > Macie doświadczenie? Taki
    > net by mi wystarczył, ale czasem by mi się przydało z komputera
    > skorzystać.

    Nie ma przeszkód technicznych.

    > A gdyby się jednak nie dało z komputera, jak to wtedy będzie? W
    > ogóle już nie użyję tego telefonu jako modemu do komputera czy
    > naliczy mi normalnie opłaty za transfer?

    W zasadzie przy tym układzie na naszym rynku
    (techniczno-zwyczajowo-marketingowo-regulaminowym) nie podstawy do
    naliczenia czegokolwiek. Po prostu po jakimś czasie już... sam
    zrezygnujesz :) To nie są czasy nielimitowanego pakietu WAP.

    Jakub