  • 1. Data: 2011-09-07 19:08:47
    Temat: Intercom
    Od: Przemo <p...@p...fm>

    Powitać!
    Intercom to że są i jest ich coraz więcej na rynku to juz wiem ale mam
    pytanie o Wasze doświadczenia z INTERCOMEM
    chodzi mi o komunikacje motocykl motocykl o zasiegu minimum 500m w
    mieście
    Co możecie mi polecić co używacie i co omijać wielkim łukiem
    pozdrawiam
    Przemo CB 1000r

  • 2. Data: 2011-09-08 06:04:06
    Temat: Re: Intercom
    Od: Budyń <b...@g...pl>

    Użytkownik "Przemo" <p...@p...fm> napisał w wiadomości
    c.googlegroups.com...
    >chodzi mi o komunikacje motocykl motocykl o zasiegu minimum 500m w
    >mieście

    Radio takie http://www.navcomm.eu/index.php?cPath=31_50

    do kasku zamontowac to
    http://www.navcomm.eu/product_info.php?cPath=27_42&p
    roducts_id=57 tylko
    KONIECZNIE wymienić mikrofon na różnicowy mm216 firmy protonsil.(sprzedwaca
    ma chyba jakies swoje różnicowe, popytaj)

    radio ma moc 5W i zasięg taki: jak cie widze to cie słyszę -> wniosek - nie
    kupować gównianego radia bo realna łączność będzie poniżej 100m.

    Zestaw powyższy jest kompletny, ma złączki, przyciski, wtyki itp

    nadajemy na czestotliwosci 146.000 do 146.050, tam nikomu nie przeszkadzamy.
    Na innych -nawet jak nie słyszymy nic - możemy.

    to cytat z mojego posta napisanego juz dawno temu :)

    b.

  • 3. Data: 2011-09-08 22:12:12
    Od: "Alex D. B." <a...@p...onet.pl>

[...]

    uzywam scala rider q2