  • 11. Data: 2024-01-08 13:54:43
    Temat: Re: Inteligentny mauzer
    Od: Adam Górski <g...@w...pl>

    > Dlatego szukają gotowca lub firmy, która tym się zajmie.

    > Jak wyżej.
    >

    > Robert

    Mam firmę która się tym zajmie.

    Zapraszam do kontaktu na g...@w...pl .

    Pozdrawiam

    Adam Górski

  • 12. Data: 2024-01-08 14:05:20
    Od: "J.F" <j...@p...onet.pl>

    On Sat, 6 Jan 2024 23:19:23 +0100, Robert Wańkowski wrote:
    > Potrzebny jest lokalizator GSM, ale taki co będzie działał na swoim
    > zasilaniu miesiące. Np. co tydzień się budzi i wysyła pozycję.
    > Potrzebne 1000 szt. Firma chce monitorować swoje zbiorniki. Jest coś
    > gotowego z półki?
    > Podobno nie, ale...

    Duże miesiące?
    Są jakies GPS dla lokalizacji ptaków, chyba z miesiąc działają.

    > I drugi temat podobny. Jest technicznie możliwe, aby mauzery
    > opuszczające firmę w kontenerze ciężarówką z takim lokalizatorem
    > poinformowały na żądanie, że są na pace?

    Jakis czujnik przyspieszen właczający lokalizator?

    J.

  • 13. Data: 2024-01-10 14:10:52
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Monday, January 8, 2024 at 7:05:23 a.m. UTC-6, J.F wrote:
    > Duże miesiące?
    > Są jakies GPS dla lokalizacji ptaków, chyba z miesiąc działają.

    Niegupia idea
    https://atstrack.com/tracking-products/transmitters/
    L20-Solar-Cel-Logger-glue-on.aspx
    Takie cos znalazlem randomowym guglem. Mysle ze cos lepszego tez sie znajdzie.

    > Jakis czujnik przyspieszen właczający lokalizator?

    A to chyba duzo z tych co przejrzalem juz ma.

  • 14. Data: 2024-01-10 14:14:04
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    > Duże miesiące?
    > Są jakies GPS dla lokalizacji ptaków, chyba z miesiąc działają.
    > Jakis czujnik przyspieszen właczający lokalizator?
    >
    > J.
    Ten chyba najsensowniejszy z tej stronki
    https://atstrack.com/tracking-products/transmitters/
    W500-wildlink-gps-logger.aspx

  • 15. Data: 2024-01-10 14:55:26
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 10.01.2024 o 14:14, ptoki (ptoki) pisze:

    > Ten chyba najsensowniejszy z tej stronki
    > https://atstrack.com/tracking-products/transmitters/
    W500-wildlink-gps-logger.aspx

    Ten trzeba "ręcznie" odczytać z zarejestrowanych danych o pozycji.

    Robert

  • 16. Data: 2024-01-10 18:40:08
    Od: "ptoki (ptoki)" <s...@g...com>

    On Wednesday, January 10, 2024 at 7:55:28 a.m. UTC-6, Robert Wańkowski wrote:

    W500-wildlink-gps-logger.aspx
    > Ten trzeba "ręcznie" odczytać z zarejestrowanych danych o pozycji.

    Racja, to tlumaczy jak moze na baterii slonecznej dzialac.

  • 17. Data: 2024-01-10 20:33:51
    Od: Mirek <m...@n...dev>

    On 10.01.2024 14:55, Robert Wańkowski wrote:

    W500-wildlink-gps-logger.aspx

    > Ten trzeba "ręcznie" odczytać z zarejestrowanych danych o pozycji.

    Gdybyś nadal szukał, to mogę się odezwać na priv.

    --
    Mirek.

  • 18. Data: 2024-01-10 21:57:55
    Od: Robert Wańkowski <r...@w...pl>

    W dniu 10.01.2024 o 20:33, Mirek pisze:

    W500-wildlink-gps-logger.aspx

    > Gdybyś nadal szukał, to mogę się odezwać na priv.

    Pisz, dzwoń, może ktoś znajdzie rozwiązanie.

    Robert

  • 19. Data: 2024-01-14 12:36:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 6 Jan 2024 23:19:23 +0100, Robert Wańkowski<r...@w...pl>
    wrote:
> [...]
    > zasilaniu miesiące. Np. co tydzień się budzi i wysyła pozycję.
    > Potrzebne 1000 szt. Firma chce monitorować swoje zbiorniki. Jest

    Niesamowite, 15 lat temu siedziałem mocno w temacie lokalizatorow,
    sądziłem że już nie ma.mody na nie.
    Wątpię, że znajdziesz z półki taki, co długo działa i rzadko się
    wybudza.Z tego powodu kiedyś zaprojektowałem własny:
    - możliwość uśpienia i wysyłania pozycji co określony czas. Przy
    wysyłaniu raz na dzień bateria starczała na 1.5mies
    - gdy brak zasięgu pamięć kilkuset pozycji
    - bardzo złożona konfiguracja uwzględniająca wszystkie możliwe aspekty
    - konfiguracja przez smsy
    - wysyłania danych na SMS lub po tpcip/udp
    Wady: praca na 2G

    --
    Marek

  • 20. Data: 2024-01-14 12:37:05
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Mon, 8 Jan 2024 10:17:08 +0100, Robert Wańkowski<r...@w...pl>
    wrote:
    > Są inteligentne mauzery. Chyba dwie firmy je produkują. Mają
    > wbudowaną
    > wagę, lokalizator, wymienne wkładany i inne bajery. Nieco wyższy od
    > normalnego, wygląda jak toy-toy. Kosztuje chyba 1 kEUR.

    Ale do czego z tego mauzera można obecnie strzelać?

    --
    Marek