  • Data: 2009-06-18 05:39:47
    Temat: Re: Intel E2220 2.4GHz podkręcić?
    Od: Krzysiek <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    On 17 Cze, 23:41, "doom3" <d...@o...pl> wrote:

    > Pozostaja sprawy czestotliwosci pamieci i w zasadzie wiele innych czynnikow,
    > ale najpierw powienies zerknac powyzsze.

    No tu znalazłem informacje o stabilnej pracy na 3,46GHz
    http://benchit.pl/procesory/Intel/Pentium+Dual-Core/
    E2220 ale tyle nie
    chce go kręcić. 3GHz w zupełności wystarczy. Aktualnie ma 2,82GHz.
    Podgląd na ASUS Probe powiedział, że wartość graniczna napięcia to
    1,21V. Specyfikacja intela podaje zakres pracy od 0,85 do 1,5V więc
    jeszcze ma możliwości ;-) Zobaczymy ;-)

    PS. Włączenie AI N.O.S, sensitive + 15% (czyli do 2,8GHz) unieruchamia
    płytę. Więc trzeba ręcznie.