  • Data: 2013-07-28 01:00:51
    Temat: Re: Instruktaz - jak oduczyc jazdy lewym pasem - Część 2
    Od: Andrzej Lawa <a...@l...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 24.07.2013 09:13, ddddddd pisze:

    > tylko dlaczego idiota wiozący kamerzystę jedzie cały czas lewym pasem?

    Oczka ci się całkiem popsuły? Wyprzedzał jadących prawym pasem.

    Swoją drogą skoro ta sklonowana owca w czarnym złomie tak się śpieszyła,
    to po co potem się zatrzymywała? Kompleks Zanikającego Fiutka?

    [ciach]

    > gościa na lewym pasie i jadę za nim 110km/h, wyprzedził auto, myślę
    > zjedzie, nie zjeżdża to wskoczyłem na prawy i bez redukowania biegu
    > wyprzedziłem go prawym pasem - bo jemu ciężko było zjechać. Na pewno

    No jak już byłeś na prawym i wyprzedzałeś, to faktycznie raczej ciężko,
    nie uważasz?

    PS: fuck NSA Allah bomb - analyze this, assholes!