  • 21. Data: 2022-12-07 22:30:16
    Temat: Re: Instrukcja ronda :)
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 7 Dec 2022 20:44:58 +0100, w <tmqqfq$44k$2$Cav@news.chmurka.net>,
    Cavallino <C...@k...pl> napisał(-a):

    > > Wed, 7 Dec 2022 11:33:27 +0100, w <tmpq5o$apo$1@gioia.aioe.org>, Cavallino
    > > <c...@k...pl> napisał(-a):
    > >
    > >> https://moto.pl/MotoPL/7,88389,29227877,rondo-rataje
    -w-poznaniu-to-koszmar-kierowcow-jak-poruszac-sie.ht
    ml#do_w=254&do_v=701&do_st=RS&do_sid=949&do_a=949&s=
    BoxLoCpLink

    > Zależy kto skąd wjechał.
    > Ale oczywiście nie ma to zbytnio oparcia w oznakowaniu....

    A coś stało na przeszkodzie zrobienia ronda turbinowego (albo czegoś
    podobnego), gdzie wjazd od razu prowadzi na właściwy docelowy pas?

  • 22. Data: 2022-12-07 22:37:14
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 7 Dec 2022 22:14:32 +0100, w <tmqvok$a7rd$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > To w sumie bardzo proste ale kompletnie zagmatwane dla nieogarów i
    > nielogików :)

    https://i.imgur.com/ldEBvrh.png

    Tak to widzę, że wszędzie tam mam pierwszeństwo :D

  • 23. Data: 2022-12-07 22:44:32
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

> [...]
    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > To w sumie bardzo proste ale kompletnie zagmatwane dla nieogarów i

    Ale tak jest jeszcze lepiej ;)
    https://i.imgur.com/eL1v1BZ.png

  • 24. Data: 2022-12-07 23:00:38
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 07.12.2022 o 22:30, r...@k...pl pisze:

    > A coś stało na przeszkodzie zrobienia ronda turbinowego (albo czegoś
    > podobnego), gdzie wjazd od razu prowadzi na właściwy docelowy pas?

    Wystarczy stosować się do oznakowania :)...i nie kombinować, że strzałka
    na wprost to strzałka w lewo :)

    Tak, wiem...ruch okrężny, strzałka na wprost oznacza dookoła ronda i
    inne brednie :)

    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 25. Data: 2022-12-07 23:03:14
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 07.12.2022 o 22:37, r...@k...pl pisze:

    > https://i.imgur.com/ldEBvrh.png
    >
    > Tak to widzę, że wszędzie tam mam pierwszeństwo :D

    No widzę, że znaki poziome, strzałka TYLKO na wprost po danym pasie jest
    dla Ciebie strzałką wszędzie :D

    Powinieneś sobie powtórzyć egzamin :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 26. Data: 2022-12-07 23:06:09
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 07.12.2022 o 22:44, r...@k...pl pisze:

    > Ale tak jest jeszcze lepiej ;)
    > https://i.imgur.com/eL1v1BZ.png

    Ale wiesz, że znaki poziome PRZED rondem obowiązują NA rondzie i każde
    złamanie tego znaku jest niedozwolone?
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 27. Data: 2022-12-07 23:12:31
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 7 Dec 2022 23:06:09 +0100, w <tmr2q4$aavd$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
    LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl> napisał(-a):

    > Ale wiesz, że znaki poziome PRZED rondem obowiązują NA rondzie i każde
    > złamanie tego znaku jest niedozwolone?

    W PoRD nie ma czegoś takiego jak "rondo" :P

  • 28. Data: 2022-12-07 23:22:45
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 07.12.2022 o 23:12, r...@k...pl pisze:

    > W PoRD nie ma czegoś takiego jak "rondo" :P

    Ale tylko osioł się czepia, że piszę rondo zamiast skrzyżowanie o ruchu
    okrężnym :]...i rysuje obrazki, na których oznacza jak interpretuje
    znaki poziome :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>

  • 29. Data: 2022-12-08 00:16:58
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Wed, 7 Dec 2022 23:22:45 +0100, w <tmr3o5$abve$1@portraits.wsisiz.edu.pl>,
> [...]

    > Ale tylko osioł się czepia, że piszę rondo zamiast skrzyżowanie o ruchu
    > okrężnym :]...i rysuje obrazki, na których oznacza jak interpretuje

    Tylko osioł nie odróżnia ronda od SoRo :D

  • 30. Data: 2022-12-08 00:31:59
    Od: LordBluzg(R)?? <m...@p...onet.pl>

    W dniu 08.12.2022 o 00:16, r...@k...pl pisze:

    > Tylko osioł nie odróżnia ronda od SoRo :D

    Taaa, napiszę SoRo to się doczepisz że nie piszę "rondo".

    Ale kretyńskie obrazki namalujesz :D
    --
    LordBluzg(R)??
    <<<?i? ć?d?? i Putina i ęjcaredefnoK>>>