  • 1. Data: 2010-07-30 08:44:23
    Temat: Instrukcja TV CRT Thomson 29DC830.
    Od: "Igor \"Ibanezq\" Adamiak" <i.adamiak|usun.to|@wupe.peel>

    Poszukuje instrukcji/instrukcji serwisowej do TV CRT Thomson 29DC830.
    Ew. poproszę o jakieś namiary gdzie to można dorwać - nie koniecznie za
    darmo.

    Dzięki za pomoc.

  • 2. Data: 2010-07-30 13:04:29
    Temat: Re: Instrukcja TV CRT Thomson 29DC830.
    Od: "m" <...@n...pq>

    Użytkownik "Igor "Ibanezq" Adamiak" <i.adamiak|usun.to|@wupe.peel> napisał w
    wiadomości news:i2u3dc$glv$1@news.onet.pl...
    > Poszukuje instrukcji/instrukcji serwisowej do TV CRT Thomson 29DC830.
    > Ew. poproszę o jakieś namiary gdzie to można dorwać - nie koniecznie za
    > darmo.

    To ma jeszcze sens naprawiać w zawansowanym stopniu?
    Rok temu podobny zawiozłem na śmietnisko przed kupnem współczesnego.

    http://www.electronicsrepair.net/television31.shtml

  • 3. Data: 2010-07-30 13:33:10
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    Użytkownik "m" <...@n...pq> napisał w wiadomości

    > To ma jeszcze sens naprawiać w zawansowanym stopniu?
    > Rok temu podobny zawiozłem na śmietnisko przed kupnem współczesnego.

    Może Kolega wyrzuci swój CRT dopiero gdy "współczesny" OTV mu dorówna.

    e.

  • 4. Data: 2010-07-30 21:33:30
    Od: "Igor \"Ibanezq\" Adamiak" <i.adamiak|usun.to|@wupe.peel>

    Użytkownik "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> napisał w wiadomości
    > Użytkownik "m" <...@n...pq> napisał w wiadomości

    > Może Kolega wyrzuci swój CRT dopiero gdy "współczesny" OTV mu dorówna.

    Plazma da rade ale LCD wymięka - praktycznie każdy.

    IA

  • 5. Data: 2010-07-31 16:53:26
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "Igor "Ibanezq" Adamiak" <i.adamiak|usun.to|@wupe.peel> wrote in message
    > Użytkownik "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> napisał w wiadomości

    > Plazma da rade ale LCD wymięka - praktycznie każdy.

    Zaciekawiłeś mnie, ale w czym konkretnie wymiękka?

  • 6. Data: 2010-07-31 18:14:56
    Od: "Irokez" <n...@e...pl>

> [...]
    > Poszukuje instrukcji/instrukcji serwisowej do TV CRT Thomson 29DC830.
    > Ew. poproszę o jakieś namiary gdzie to można dorwać - nie koniecznie za

    Google szukaj Thomson chassis ITC222

    --
    Irokez

  • 7. Data: 2010-08-02 12:56:49
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    > Zaciekawiłeś mnie, ale w czym konkretnie wymiękka?

    we wszystkim :) Nie mów, że nie zauważyłeś?

    e.

  • 8. Data: 2010-08-02 13:03:07
    Od: "m" <...@n...pq>

    > we wszystkim :) Nie mów, że nie zauważyłeś?

    Przy oglądaniu zwykłej telewizji ?

  • 9. Data: 2010-08-02 14:17:43
    Od: "Pszemol" <P...@P...com>

    "entroper" <entroper-pocztaonetpeel> wrote in message

    > we wszystkim :) Nie mów, że nie zauważyłeś?

    No właśnie nie zauważyłem... powiesz mi?
    Sam mam w domu jeszcze jakieś niedobitki CRT
    i obraz mają raczej mierny w porównaniu do LCD 1080P.

  • 10. Data: 2010-08-02 14:40:28
    Od: "entroper" <entroper-pocztaonetpeel>

    > Przy oglądaniu zwykłej telewizji ?

    przecież nie przy HD :)
    w porównaniu z dobrym CRT LCD zwyczajnie odrzuca. Być może CRT firm typu
    Watson itp. są nieco gorsze, nie sprawdzałem.

    e.