    From: "P_ablo" <o...@o...pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Instalacje LPG - jakie obecnie polecane?
    Date: Sat, 19 Feb 2011 17:36:38 +0100

    Użytkownik "Papkin" <s...@s...net> napisał w wiadomości
    news:4d5e4d68$1@news.home.net.pl...

    > Takze TAK dla LPG jesli ktos robi duzo km to nie ma co sie wahac.
    > Troche sie rozpisalem ale moze nie taki waldemar straszny. Kalibracji i
    > pomiarow jego wydatku nigdy nie robilem bo nie mam odpowiednich
    > narzedzi/miernikow. Moglbym tylko zrobic generator do otwieranie cewek w
    > sposob sekwencyjny (albo uzyc ECU lpg) i podlaczyc wezyki do dlugich
    > rurek szklanych zalanych woda. I tak niech pracuje przez minute -
    > prosty pomiar ilosci gazu w cylindrach da odpowiedz nt wydatku.

    Uzywam magicjetow + scorpion + stag... mniej problemowego kompletu nie
    uzywalem.
    Wczesniej ludzie jezdzili na instalkach 1, 2 i 3 generacji i jakos nic sie
    nie dzialo jesli instalacja byla regulanie przegladana. Rozkalibrowywanie
    sie wtryskiwaczy mozna miedzy bajki wlozyc i jesli nawet takowe wystepuje,
    to wplyw na prace silnika ma znikome. Wtrysk fazy lotnej jest na tyle
    niedoskonaly, ze takie drobnostki niespecjalnie wplywaja na prace calego
    ukladu.

    Jesli juz chcesz sie przygladac wtryskiwaczom, to wystarczy fukcja
    uruchamiania pojedynczych wtryskiwaczy i obserwowanie odczytow z sond
    lambda. Jesli ktorys wtryskiwacz zacznie nawalac, to bedziesz w stanie
    latwo go wyeliminowac.

    --
    Picasso