    From: "Pa_blo" <jajco|@bajco.py.ly>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Instalacje LPG - jakie obecnie polecane?
    Date: Fri, 18 Feb 2011 11:14:13 +0100

    Użytkownik "DJ" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości
    news:ijk8pf$ae8$1@news.onet.pl...

    > Jezdze na listwach Matrix XJ cztery lata, w sumie sa w samochodzie od
    > siedmiu lat i troche juz przejezdzily bez wiekszych problemow.
    > Zdarzaja sie przypadki przepalenia cewek w tych listwach, ale nie jest to
    > znowu jakies nagminne i zwykle jest zwiazane z zapetleniem wtryskiwaczy.
    > Nie wiem natomiast co ma odolejacz do padania wtryskiwaczy. Co najwyzej
    > jak sa brudne to sie zaklejaja, a nie padaja. Mozna zrobic podgrzewacz
    > albo co jakis czas rozebrac i wyczyscic - pol godziny roboty.

    A - pala sie na potege cewki
    B - elementy wykonawcze wykonane niemal z papieru wycieraja sie

    > Biorac stosunek ceny do jakosci to Magic Jety wypadaja niezle. Biorac
    > natomiast pod uwage sama jakosc to w porownaniu np. do Hana to juz kiepsko
    > to wyglada.

    Napisze krotko - padles ofiara zwyklego Amplifingu, Hana to w miare nowy
    produkt na naszym rynku i obecnie producent placi dosc sowicie za chwalenie
    tych produktow na wszelakich forach internetowych.

    > To znaczy, ze zmienia sie jego charakterystyka pracy - podaje inna ilosc
    > gazu przy niezmiennych ustawieniach sterownika i reduktora. Wiaze sie to z
    > tym, ze kazdy cylinder pracuje na innym skladzie mieszanki. Co jakis czas
    > powinno sie w nich wiec robic kalibracje. Po szczegoly zapraszam na fora
    > dotyczace LPG. Tam rowniez mozna znalezc wiecej informacji o problemach z
    > nimi.

    Jaka jest geneza takiego stanu rzeczy - co konkretnie sie zuzywa/dzieje ?

    --
    Picasso