    From: "DJ" <d...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.samochody
    Subject: Re: Instalacje LPG - jakie obecnie polecane?
    Date: Wed, 16 Feb 2011 17:48:02 +0100

    > Stoję przed rozważeniem montazu instlacji LPG do Fabi 1.4 MPI 60 KM (AZE).
    > Zastanawiałem się juz jakiś czas temu ale wtedy wyszło mi że za małe
    > przebiegi i się nie opłaca. Teraz okazuje się że przebiegi niedługo
    > wzrosną. Jakieś 2 lata temu byłem nastawiony na STAGA (typ chyba 300 plus
    > albo jakoś tak) bo jest w nim możliwośc regulacji wielu parametrów, jest
    > do tego dobra instrukcja i program do ewentualnej regulacji. Wtryskiwacze
    > polecane byly firmy Matrix albo MagicJet, reduktor chyba Zavolli typ
    > zapomniałem. Może ktoś zakładał niedawno instalację i jest bardziej w
> [...]

    Wiec tak na szybko.

    Sterownik STAG 300 Plus jak najbardziej polecam. Bardzo dobry, duza
    mozliwosc ustawien i ogolnie dostepny interfejs. Bez problemu mozna wiec
    samemu regulowac, ustawiac ,a w razie ewentualnych problemow podejrzec co
    sie dzieje.

    Co do reduktora to Zavoli bedzie jak najbardziej OK (obojetne ktory).
    Ewentualnie mozna jeszcze brac pod uwage KME Silver. Wystrzegaj sie
    natomiast reduktora Magic III. Jest tani, ale dosc czesto wiesza sie w nim
    tlok, a do tego zdarzaja sie przypadki przedostania sie gazu do ukladu
    chlodzenie co konczy sie wypalona uszczelka pod glowica, rozsadzeniem ukladu
    chlodzenia, a nawet jeszcze powazniejszym uszkodzeniem silnika.

    Odnosnie wtryskiwaczy to obecnie na topie sa Hana H2000. Maja bardzo dobra
    opinie, sa niezawodne, szybkie i precyzyjne. Do tego sa to pojedyncze
    wtryski wiec mozna ladnie wszystko zamontowac. Matrixy rowniez sa OK, ale
    potrafia sie zimne czasem "kleic". Magic Jety zdecydowanie odradzam. Czesto
    sprawiaja klopoty w zimie, a do tego sie rozkalibrowuja.

    Pozdrawiam

    Darek