  • Data: 2011-08-02 22:26:49
    Temat: Re: Instalacja LPG do Sharana
    Od: "pm" <x...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > ups... liczylem na cos przypominajacego oryginalny wskaznik poziomu
    > benzyny i jej spalania.

    no taki ze strzałką to był kiedyś (tylko przy zbiorniku ;-) )

    > Rozumiem, ze normalnie pracuje jako "sekwencja"? Co oznacza
    > "polsekwencja"?

    jak sekwencja to są powiedzmy 4 kanały po jednym na wtryskiwacz i wtryski
    gazowe odwzorowują (+- jakiś tam współczynnik)
    cykle pracy wtryskiwaczy benzyny.
    w przypadku gdy wtryski pracują razem tzw. full group
    to czasy wtrysku są krótkie i czasem wtryskiwacze gazowe "nie wyrabiają"
    wtedy ew. można zaemulować 2x rzadsze wtryski ale 2x dłuższe.

    jak masz pełną sekwencję to nie masz co się tą kwestią przejmować.

    > Co to takiego?
    zwiększa wyprzedzenie zapłonu dla gazu (bo większa liczba oktanowa) ale
    rewelacji nie oczekuj.

    > Zakladajac 40l gazu "w kole" i 60l gazu "w bagazniku" mam dodatkowe 900km
    > za "pol ceny" przez UK i Irlandie. A to moj glowny kierunek.
    > Drugi plus taki, ze tankuje auto o 500km rzadziej...

    wszystko można ale nie wszystko wolno
    jak już chcesz rzeźby to dorób złącze na standardową butle od kuchenki
    gazowej ;-))
    napakujesz sobie cały bagaznik.