  • 1. Data: 2011-03-27 21:36:30
    Temat: Inne wyscigi na motorach
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    Scigali siem dzis - co co im siem spieszylo wygrali,
    inni co zaspali na starcie nie dali rady
    Nasz jeden tez byl (podobno bo go nie widzialem) i jak zwykle nie dal
    rady...
    Do sponsorow i menagerow:
    Wystawcie mnie, tez bede siem kompromitowal ale za 2x mniejsza kase.

  • 2. Data: 2011-03-27 23:15:42
    Temat: Re: Inne wyscigi na motorach
    Od: "NESSO" <NIESPAMUJ@NIE SPAMUJ .PL>

> [...]
    > rady...
    > Do sponsorow i menagerow:
    > Wystawcie mnie, tez bede siem kompromitowal ale za 2x mniejsza kase.

    Kto, co, gdzie, z kim ?

  • 3. Data: 2011-03-28 05:29:56
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    *** "NESSO"
    Kto, co, gdzie, z kim ?

    W jakims parku na wyspie:
    Reprezentanci Polski na Motocyklowych Mistrzostwach Świata rozgrywanych w
    ten weekend na brytyjskim torze Donington Park swój występ dedykują Adamowi
    Małyszowi. Jeden z polskich zawodników Paweł Szkopek specjalnie z tej okazji
    zapuścił wąsy.

    mam nadzieje ze Adam o tym nie wiedzial, a jesli sie zdazylo to licze na
    jego wrodzona kulture :)

  • 4. Data: 2011-03-28 06:44:35
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    W dniu 2011-03-28 07:29, Tytus pisze:
> [...]
    > w ten weekend na brytyjskim torze Donington Park swój występ dedykują
    > Adamowi Małyszowi. Jeden z polskich zawodników Paweł Szkopek specjalnie

    "Jeden z"? To ich było tam więcej?

    pozdr
    DP

  • 5. Data: 2011-03-28 10:24:25
    Od: Grzegorz Rogala <a...@v...pl>

    W dniu 27-03-2011 23:36, Tytus pisze:

    > Nasz jeden tez byl (podobno bo go nie widzialem) i jak zwykle nie dal
    > rady...

    Pewnie nic odkrywczego nie powiem, ale wiesz, nasz ten jeden "scigant"
    umi i zna jeden tor. Wiec moze za 2, 3 sezony jak pozna te inne tory niz
    Poznan to moze zacznie dojezdzac bo na sukcesy to ja bym nie liczyl ;)

    --
    pozdr
    Rogal

  • 6. Data: 2011-03-28 10:38:01
    Od: "Tytus" <t...@g...pl>

    Siemka

    "Grzegorz Rogala"
    Pewnie nic odkrywczego nie powiem, ale wiesz, nasz ten jeden "scigant"
    > umi i zna jeden tor. Wiec moze za 2, 3 sezony jak pozna te inne tory niz
    > Poznan to moze zacznie dojezdzac bo na sukcesy to ja bym nie liczyl ;)

    On juz od wielu sezonow poznaje te tory...szkoda ze glownie ich pobocza...
    Ja tez umim sie wypierdalac - byc moze z racji wieku zrobilbym to godniej :)
    James Ellison jechal ladnie (to drugi z "naszego teamu") byl trzeci na dwa i
    pol kolka przed meta ale wybuch mu silnik.
    Szkoda

    T.