eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.misc.elektronikaInfolinia pogotowia elektrycznego.Re: Infolinia pogotowia elektrycznego.
  • X-Received: by 10.50.108.20 with SMTP id hg20mr129612igb.5.1453047491676; Sun, 17 Jan
    2016 08:18:11 -0800 (PST)
    X-Received: by 10.50.108.20 with SMTP id hg20mr129612igb.5.1453047491676; Sun, 17 Jan
    2016 08:18:11 -0800 (PST)
    Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!news.glorb.com!
    o2no3948128iga.0!news-out.google.com!kr2ni1239igb.0!nntp.google.com!h5no5914141
    igh.0!postnews.google.com!glegroupsg2000goo.googlegroups.com!not-for-mail
    Newsgroups: pl.misc.elektronika
    Date: Sun, 17 Jan 2016 08:18:11 -0800 (PST)
    In-Reply-To: <n7gelf$19lo$1@gioia.aioe.org>
    Complaints-To: g...@g...com
    Injection-Info: glegroupsg2000goo.googlegroups.com; posting-host=176.227.166.192;
    posting-account=lFLGRwoAAADmNYChKz85K2YuDe9EjCBa
    NNTP-Posting-Host: 176.227.166.192
    References: <n7gelf$19lo$1@gioia.aioe.org>
    User-Agent: G2/1.0
    MIME-Version: 1.0
    Message-ID: <8...@g...com>
    Subject: Re: Infolinia pogotowia elektrycznego.
    From: Budyń <b...@r...pl>
    Injection-Date: Sun, 17 Jan 2016 16:18:11 +0000
    Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2
    Content-Transfer-Encoding: quoted-printable
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.elektronika:692305
    [ ukryj nagłówki ]

    W dniu niedziela, 17 stycznia 2016 17:14:46 UTC+1 użytkownik Irek.N. napisał:
    > Wyłączyli... zdarza się, nie pierwszy raz i nie ostatni.
    > Włączyli... ale jakoś świetlówki ledwo załapują.
    > Dzwonie... odbiera gość, 5 zdań wymieniamy, pyta ile jest, więc
    > rozłączam się i mierzę: 180-190 fazowo, 320-330 międzyfazowo, lekko pływa.
    > Dzwonie... odbiera kobieta i jedzie punkt po punkcie, informując mnie
    > przy okazji, że jak przyjadą i będzie cacy po ich stronie, to zapłacę.
    > Wytłumaczyć się nie da że jest źle i to z ich przyczyny, kobieta nie
    > rozumie nic, za to ściśle trzyma się punktów, życzę i rozłączam się.
    > Dzwonię drugi raz w nadziei że trafię na gościa z pierwszej rozmowy...
    > znów pani, ale inna. Znów tłumaczę i znów jedzie po punktach ucząc mnie
    > jak mierzyć instalację... i że być może zapłacę. Rozłączam się jak
    > wcześniej.
    >
    > Mija 15 minut i znów wyłączyli. Po chwili włączyli i jest 230/380, czyli
    > zanim by pogotowie dojechało, było by cacy :) Ciekawe czy bym zapłacił.


    tam maja zwykle call-center, przy słuchawce siedzi nikt i ma procedure na rozne
    sytuacje.
    Co do napiec - mialem raz podobnie, mierzyłem miernikiem i fotografowałem podłączony
    miernik zeby jakis slad został.



    b.

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: