-
21. Data: 2003-11-05 18:49:21
Temat: Re: Infolinia neostrady - jeszcze jeden
Od: "Igor " <i...@g...WYTNIJ.pl>
Witam wszystkich!
Jestem szczęśliwym użytkownikiem SDI. Pewnego dnia, a było to 12
września '03,
zachciało mi się podpisać umowę o świadczenie usługi NEOSTRADA. W
TELEPUNKCIE (nomen omen tym samym co Ed, czyli przy ul. Górczewskiej) miła
Pani poinformowała mnie, że pewnego dnia SDI (którego aktualnie używam)
przestanie działać i właśnie wtedy przełączę się na NEOSTRADĘ. Podpisałem
więc umowę, dostałem sprzęt i wróciłem szczęśliwy do domu.
Wszystko miało ruszyc w ciągu 3 dni. Poczekałem więc cierpliwie 5 dni i jak
pewnie się domyślacie bezowocnie. NEOSTRADA nie była aktywna. Zadzwoniłem
więc na infolinię, i nie myślcie, że się od razu dodzwoniłem,...nie...trwało
to jakieś 3 dni. W końcu jednak się udało. Podczas rozmowy z konsultantem,
dowiedziałem się,(O ZGROZO!)że będę musiał zostać przy SDI, bo nie ma dla
mnie wolnego portu na centrali... Zapytałem więc, dlaczego podpisano ze mną
umowę skoro stwierdza się brak możliwości technicznych na mojej centrali
abonenckiej? Niestety ani szanowny Pan Konsultant, ani Pani w TELEPUNKCIE,
ani przemiłe Panie w Biurze Obsługi Abonenta z mojego rejonu
telekomunikacyjnego, nie potrafiły mi na to pytanie odpowiedzieć!
Później jeszcze wielokrotnie próbowałem się kontaktować z INFOLINIĄ
NEOSTRADY, ale każdy mój kontakt skutkował tym samym, czyli niczym...
Być może powinno się bardziej nagłośnić tą sprawę. Wiem napewno, że nie
jestem sam z mym problemem, bo ilekroć odwiedzałem TELEPUNKTY, a nie był to
jeden i ten sam, pojawiali się tam ludzie z tym samym, bądź podobnym
problemem. Teraz cały czas używam SDI, a na NEOSTRADĘ mogę sobie jedynie
popatrzeć. Całe szczęście, że TEPSA zakończyła już emisję reklam
telewizyjnych, w których "Pan mógł sobie pozwolić na NEOSTRADĘ i ta Pani
również, tylko pies nie mógł i był zganiany z fotela" A być może MY jesteśmy
takimi psami z tej reklamy?
Chyba tą sprawą powinien się zainteresować Pan Janusz Weiss z Radia Zet,
który jest już wprawiony w bojach z TELEKOMUNĄ.
Napiszcie co o tym myślicie.
Pozdrawiam, Igor.
--
Wysłano z serwisu Usenet w portalu Gazeta.pl -> http://www.gazeta.pl/usenet/
-
22. Data: 2003-11-05 19:34:41
Temat: Re: Infolinia neostrady - jeszcze jeden
Od: "Adam Szendzielorz" <a...@N...konta.pl>
Witam,
> Napiszcie co o tym myślicie.
IMO to jakosc w przypadku uslug dla uzytkownikow prywatnych
zalezy tylko i wylacznie od lokalnego oddzialu. Ja bym TPSA traktowal
jako zlepek parunastu roznych firm-oddzialow pod jednym szyldem :)
W dodatku czesto nawet w jednym oddziale wiele zalezy od
pracownika, na ktorego sie akurat trafi ;-)
W moim przypadku przejscie z SDI na NEO zajelo ponizej 40h
(jakbym zadzwonil wczesniej to by sie wyrobili w 20h :-)
Na SDI, mimo ze w okresie pilotazowym 2-3 lata temu czekalem
maks pare dni - terminal dostalem duzo szybciej niz obiecali.
Wczoraj zamowilem 3 nowe linie + 3 x iDSL na nich, zobaczymy
w ile sie wyrobia z wszystkim :-)
pozdr.
--
Adam Szendzielorz, adam [at] konta.pl
tel., sms: 602 461 806, http://www.konta.pl
GSF 600S '03 (black), LTD 440 '81 (black)
-
23. Data: 2003-11-06 12:20:38
Temat: Re: Infolinia neostrady - jeszcze jeden
Od: Wiedźma Ple-Ple <m...@g...pl>
"Igor " <i...@g...WYTNIJ.pl> wrote:
> zachciało mi się podpisać umowę o świadczenie usługi NEOSTRADA. W
> TELEPUNKCIE (nomen omen tym samym co Ed, czyli przy ul. Górczewskiej) miła
> Pani poinformowała mnie, że pewnego dnia SDI (którego aktualnie używam)
> przestanie działać i właśnie wtedy przełączę się na NEOSTRADĘ. Podpisałem
> więc umowę, dostałem sprzęt i wróciłem szczęśliwy do domu.
> Wszystko miało ruszyc w ciągu 3 dni. Poczekałem więc cierpliwie 5 dni i jak
> pewnie się domyślacie bezowocnie. NEOSTRADA nie była aktywna. Zadzwoniłem
> więc na infolinię, i nie myślcie, że się od razu dodzwoniłem,...nie...trwało
> to jakieś 3 dni. W końcu jednak się udało. Podczas rozmowy z konsultantem,
> dowiedziałem się,(O ZGROZO!)że będę musiał zostać przy SDI, bo nie ma dla
> mnie wolnego portu na centrali... Zapytałem więc, dlaczego podpisano ze mną
> umowę skoro stwierdza się brak możliwości technicznych na mojej centrali
> abonenckiej?
Ja bym zagrał tak: podpisaliście umowę i nie możecie się z niej
wywiązać? Trudno: bulić trzeba... ;))
--
This night... This night is hot
Hope it rains. Hope it rains a lot
Everywhere suckers stop and stare
(C) My Dying Bride - "Heroin chic"
-
24. Data: 2003-11-11 00:05:46
Temat: Re: Infolinia neostrady - jeszcze jeden
Od: Michal Bien <m...@w...uw.edu.pl>
Wiedźma Ple-Ple <m...@g...pl> wrote:
> Ja bym zagrał tak: podpisaliście umowę i nie możecie się z niej
> wywiązać? Trudno: bulić trzeba... ;))
Naprawde myslisz ze TPSA jest tak bezdennie glupia? Po to wlansie w
umowie jest "brak mozliwosci technicznych".
--
[MSI K7T Turbo2; ATB0 1700@2000+ 1,5V; 384MB PC133 RAM Inf/Spec;TTC-D5TB/4TC]
[SamsungSM750P; GF2Ti 64MB TV; TV/FM PV-BT878+/wFM; SBLive1024&U.WS303/WG902]
[EIDE: B.IV 80GB & B.5400.1 40 GB & CDRW Teac CD-W58E & DVD Toshiba SD-M1502]
[NET: LT1648C-TV5 V.92 & RTL8139D UTP & RTL8180L 802.11b w/Hiperlink HL2419Y]
-
25. Data: 2003-11-12 19:51:44
Temat: Re: Infolinia neostrady - jeszcze jeden
Od: --- ! daNuta ! --- <d...@k...pl>
begin 8 Marek Iwanejko wrote:
> W dniu 1 padziernika 2003 roku TPNET uruchomi nowy midzynarodowy
> styk o przepywnoci 2,5 Gb/s z sieci Telii. Obecnie TPNET
> wykorzystuje 2x2,5 Gb/s do Telii i 2,5 Gb/s do OpenTransit.
Marek, Ty lepiej nam napisz dlaczego serwery news.tpi.pl tak podle
chodzą. Tylko proszę bez zbędnego kitu dla mas ;-)
--
Nuta - (Odpisując mi prywatnie, usuń 'da' z mojego adresu e-mail)
Najnowsze polskie tłumaczenia programu Hamster 2.0.3.0, OE-QuoteFix,
przydatne skrypty, porady. Dla miłośników The Bat! zaawansowane
filtry spamu i poczty dla wszystkich kont: http://hamster.thebat.pl/