-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: Shrek <...@w...pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ilość znaków
Date: Wed, 04 Dec 2013 18:40:49 +0100
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 40
Message-ID: <l7npet$6ak$1@node1.news.atman.pl>
References: <529d6f63$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
<1rvu0ii3qucvy.1c2t1rfv9z5w2$.dlg@40tude.net>
<l7l8lk$9b7$1@node2.news.atman.pl>
<529e2d62$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
NNTP-Posting-Host: 83.142.196.43
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1386178845 6484 83.142.196.43 (4 Dec 2013 17:40:45 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Dec 2013 17:40:45 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.2; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.1.1
In-Reply-To: <529e2d62$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2513363
[ ukryj nagłówki ]On 2013-12-03 20:13, Artur Maśląg wrote:
>>> IMO masz rację. Co najmniej połowa znaków robi raczej za dupochrony dla
>>> zarządcy dróg a nie za realna pomoc dla kierowcy. Wystarczy pojechać do
>>> Gruzji żeby się przekonać jak niewiele znaków potrzeba :)
>>
>> Od razu do Gruzji. Na Słowacji już jakoś wyrażnie mniej jest, na
>> Węgrzech też mało i co najważniejsze nie ma bez przerwy
>> zabudowany/niezabudowany, tylko sprawa jest prosta - w zabudowanym
>> zwalniasz do pięćdziesięciu (bo tubylcy zwalniają, znaczy się należy) a
>> potem zapierdalasz 110/120 do następnego zabudowanego 10 km dalej.
>
> Jeżeli piszesz o Słowacji, to nie piszesz prawdy. Znaków może mniej
> (w sumie nie zauważyłem), ale nigdzie nie zap* 110/120 po zwykłej
> krajówce (znaczy można), ponieważ tam fajnie fotki robią.
Ale "zapierdalanie" odnosiło się do Węgier:P
>> Wróciłem do Polski i chciałem naprawdę pojechać zgodnie z ograniczeniami
>> - ale nie byłem w stanie
>
> To akurat stan umysłu - "w Polsce nie potrafię".
Nie - naprawdę - chciałem, ale znaków i reklam w ... Naprawdę nie miałem
siły tego analizować i po prostu jechałem ile mi się wydawało.
>> - nie wiedziałem czy zabudowany już się
>> skończył (chyba tak bo same pola, musiałem przeoczyć znak, jednak nie -
>> dopiero za górką się kończy zaraz za miejscem gdzie suszą wyjeżdzających
>> za górki), czy to było skrzyżowanie, czy droga nieutwardzona, jakie w
>> zasadzie było ostatnie ograniczenie... itd.
>
> Mógłbyś podać miejsce, w którym się pogubiłeś?
9tka - gdzieś za Duklą w górę mapy.
Shrek.
Następne wpisy z tego wątku
- 04.12.13 18:52 Artur Maśląg
- 04.12.13 22:36 LEPEK
- 04.12.13 23:59 Gotfryd Smolik news
- 05.12.13 07:36 Myjk
- 05.12.13 07:41 MarcinJM
- 05.12.13 08:38 J.F.
- 05.12.13 08:42 Jacek
- 05.12.13 08:48 MarcinJM
- 05.12.13 09:07 sqlwiel
- 05.12.13 09:56 Myjk
- 05.12.13 09:58 Myjk
- 05.12.13 09:59 Myjk
- 05.12.13 13:14 J.F
- 05.12.13 18:36 LEPEK
- 05.12.13 18:39 J.F
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo