-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!news.cyf-kr.edu.pl!news.nask
.pl!news.nask.org.pl!news.unit0.net!usenet.blueworldhosting.com!feeder01.bluewo
rldhosting.com!peer01.iad.highwinds-media.com!news.highwinds-media.com!feed-me.
highwinds-media.com!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostra
da.pl!unt-exc-02.news.neostrada.pl!unt-spo-a-02.news.neostrada.pl!news.neostrad
a.pl.POSTED!not-for-mail
Date: Tue, 03 Dec 2013 20:13:35 +0100
From: Artur Maśląg <f...@p...com>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 6.1; WOW64; rv:24.0) Gecko/20100101
Thunderbird/24.1.1
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Ilość znaków
References: <529d6f63$0$2158$65785112@news.neostrada.pl>
<1rvu0ii3qucvy.1c2t1rfv9z5w2$.dlg@40tude.net>
<l7l8lk$9b7$1@node2.news.atman.pl>
In-Reply-To: <l7l8lk$9b7$1@node2.news.atman.pl>
Content-Type: text/plain; charset=ISO-8859-2; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 35
Message-ID: <529e2d62$0$2183$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 031011235052.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1386098018 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2183 31.11.235.52:59546
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
X-Received-Bytes: 2474
X-Received-Body-CRC: 3350968262
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2513122
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2013-12-03 19:41, Shrek pisze:
> On 2013-12-03 14:11, Jacek Maciejewski wrote:
>
>> IMO masz rację. Co najmniej połowa znaków robi raczej za dupochrony dla
>> zarządcy dróg a nie za realna pomoc dla kierowcy. Wystarczy pojechać do
>> Gruzji żeby się przekonać jak niewiele znaków potrzeba :)
>
> Od razu do Gruzji. Na Słowacji już jakoś wyrażnie mniej jest, na
> Węgrzech też mało i co najważniejsze nie ma bez przerwy
> zabudowany/niezabudowany, tylko sprawa jest prosta - w zabudowanym
> zwalniasz do pięćdziesięciu (bo tubylcy zwalniają, znaczy się należy) a
> potem zapierdalasz 110/120 do następnego zabudowanego 10 km dalej.
Jeżeli piszesz o Słowacji, to nie piszesz prawdy. Znaków może mniej
(w sumie nie zauważyłem), ale nigdzie nie zap* 110/120 po zwykłej
krajówce (znaczy można), ponieważ tam fajnie fotki robią. Co do
zabudowanych 10km dalej - w Polsce jest bardzo podobnie
> Wróciłem do Polski i chciałem naprawdę pojechać zgodnie z ograniczeniami
> - ale nie byłem w stanie
To akurat stan umysłu - "w Polsce nie potrafię".
> - nie wiedziałem czy zabudowany już się
> skończył (chyba tak bo same pola, musiałem przeoczyć znak, jednak nie -
> dopiero za górką się kończy zaraz za miejscem gdzie suszą wyjeżdzających
> za górki), czy to było skrzyżowanie, czy droga nieutwardzona, jakie w
> zasadzie było ostatnie ograniczenie... itd.
Mógłbyś podać miejsce, w którym się pogubiłeś?
Następne wpisy z tego wątku
- 03.12.13 23:33 J.F.
- 03.12.13 23:40 J.F.
- 04.12.13 07:28 Pawel O'Pajak
- 04.12.13 08:59 Jacek
- 04.12.13 18:40 Shrek
- 04.12.13 18:52 Artur Maśląg
- 04.12.13 22:36 LEPEK
- 04.12.13 23:59 Gotfryd Smolik news
- 05.12.13 07:36 Myjk
- 05.12.13 07:41 MarcinJM
- 05.12.13 08:38 J.F.
- 05.12.13 08:42 Jacek
- 05.12.13 08:48 MarcinJM
- 05.12.13 09:07 sqlwiel
- 05.12.13 09:56 Myjk
Najnowsze wątki z tej grupy
- PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- ceny OC
- Re: ceny OC
- Re: ceny OC
- ranking wyciszenia, głośność, hałas przy 130 km/h, na postoju, przy przyspieszaniu
- Pies z kulawą nogą nie kupi twojego elektryka
- "Nie kupujcie samochodów elektrycznych
- jakie małe auto duże w środku :-)
- Re: pytanie do oponiarzy lub szybkojeżdzących (opony Hankook Ventus Prime, S1 Evo, alternatywy)
- A niektórym to naprawdę zależy na ekologi w miastach LPG POWRACA ;-)
- kupujmy części
- OT musk
- Elektryfikacja w ODWROCIE
- wodor
- Zgromadzenie użytkowników pojazdów :-)
Najnowsze wątki
- 2025-02-06 PROGRAM DOPŁAT DO AUT ELEKTRYCZNYCH TO ABSURD. ZA ŚRODKI Z KPO KUPIMY NIEMIECKIE I CHIŃSKIE AUTA
- 2025-02-05 ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-05 Re: ceny OC
- 2025-02-07 Smar do video
- 2025-02-06 Litowe baterie AA Li/FeS2 a alkaliczne
- 2025-02-07 Gliwice => Business Development Manager - Network and Network Security
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Warszawa => System Architect (background deweloperski w Java) <=
- 2025-02-07 Warszawa => Solution Architect (Java background) <=
- 2025-02-07 Gliwice => Ekspert IT (obszar systemów sieciowych) <=
- 2025-02-07 Lublin => Programista Delphi <=
- 2025-02-07 Warszawa => Architekt rozwiązań (doświadczenie w obszarze Java, AWS
- 2025-02-07 Dęblin => Node.js / Fullstack Developer <=
- 2025-02-07 Bieruń => Spedytor Międzynarodowy (handel ładunkami/prowadzenie flo