eGospodarka.pl
eGospodarka.pl poleca

eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleIle za oddławienie virazki?Re: Ile za oddławienie virazki?
  • Path: news-archive.icm.edu.pl!newsfeed.gazeta.pl!newsfeed.atman.pl!newsfeed.neostrada
    .pl!atlantis.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl!not-for-mail
    From: "Jackare" <...@p...de.sp>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Ile za oddławienie virazki?
    Date: Wed, 4 Feb 2009 13:18:31 +0100
    Organization: TP - http://www.tp.pl/
    Lines: 30
    Message-ID: <gmc1j9$r5u$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    References: <gma1le$rhn$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    NNTP-Posting-Host: bqc50.neoplus.adsl.tpnet.pl
    Mime-Version: 1.0
    Content-Type: text/plain; format=flowed; charset="iso-8859-2"; reply-type=response
    Content-Transfer-Encoding: 8bit
    X-Trace: nemesis.news.neostrada.pl 1233750441 27838 83.29.70.50 (4 Feb 2009 12:27:21
    GMT)
    X-Complaints-To: u...@n...neostrada.pl
    NNTP-Posting-Date: Wed, 4 Feb 2009 12:27:21 +0000 (UTC)
    In-Reply-To: <gma1le$rhn$1@nemesis.news.neostrada.pl>
    X-Priority: 3
    X-MSMail-Priority: Normal
    X-Newsreader: Microsoft Windows Mail 6.0.6000.16480
    X-MimeOLE: Produced By Microsoft MimeOLE V6.0.6000.16669
    Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.rec.motocykle:587254
    [ ukryj nagłówki ]

    Użytkownik "Johnny" <j...@p...pl> napisał w wiadomości
    news:gma1le$rhn$1@nemesis.news.neostrada.pl...
    > Witam!
    > Czy ktos orientuje sie ile- mniej wiecej oczywiscie -weźmie mechanik, za
    > oddlawienie 34konnej virazki?
    >
    > Dzienks i naraks Johnny
    >

    Ja się tam nie znam na virażkach, ale oddławienie wcale nie musi być aż tak
    proste że zrobi to każdy kto ma kilka kluczy i przecinak w garażu. Do
    zmniejszenia mocy silnika mogą służyć:
    - inne mapy zapłonu w module CDI
    - inne średnice i przebieg kanałów dolotowych i wylotowych (czyt. inna
    głowica)
    - inne średnice zaworów (inna głowica, inne zawory)
    - inne skoki i czasy otwacia zaworów (inne zawory, inne wałki rozrządu)
    - inne średnice dysz i kanałów w gaźniku lub inny gaźnik a jeżeli to wtrysk
    to inny sposób dawkowania paliwa
    - inna konstrukcja tłumików
    - inne masy elementów wirujących jak wał korbowy, koło zmachowe itp

    To elementy które tak na szybko przychodzą mi do głowy. Mogą oczywiście
    występować jako współistniejące. Po głebszej analizie może się okazać że
    taniej wyjdzie kupić cały silnik o pełnej nominalnej mocy.
    To tylko takie moje przemyślenia bo jak zaznaczyłem na początku - nie znam
    się na virago.
    --
    Jackare

Podziel się

Poleć ten post znajomemu poleć

Wydrukuj ten post drukuj


Następne wpisy z tego wątku

Najnowsze wątki z tej grupy


Najnowsze wątki

Szukaj w grupach

Eksperci egospodarka.pl

1 1 1

Wpisz nazwę miasta, dla którego chcesz znaleźć jednostkę ZUS.

Wzory dokumentów

Bezpłatne wzory dokumentów i formularzy.
Wyszukaj i pobierz za darmo: