    From: AZ <a...@g...com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Ile wolniej jezdzcie w nocy?
    Date: Mon, 28 Jun 2010 09:19:34 +0000 (UTC)

    On 2010-06-28, Jacek Czerwinski <...@...z.pl> wrote:
    > Ile wolniej jezdzicie w nocy?
    >
    > Wybralem sie, wracalem wioskami w nocy, czesto bardzo wolno, wrecz jak d..a.
    > Panike przezylem dojezdzajac do szczytu niewielkiego wzgorza, nie
    > wiedzialem absolutnie nic, czy potem jest zakret, czy prosta. Chyba do
    > 20km/h wyhamowalem...

    To zalezy od otaczajacej droge przyrody, coby zminimalizowac szanse ustrzelenia
    dzika czy innego jelonka. Na autostradzie to nie duzo wolniej wrecz
    powiedzialbym, ze wcale, na krajowkach to pewnie cos w okolicy 120-140.
    > Naked, GS500, z jednym oczkiem, swiatla mijania maszynka jakos
    > podejrzanie wysokie ma.
    > Czy dolozenie reflektorka-soczewki nie na czesci skrecanej, tylko na
    > sztywnej, cos moze dac na plus?
    Mozliwe ze tak. Przyjrzyj sie lepiej reflektoru (stan odblysnika), kup dobra
    zarowke. Chociaz ja mam podwojna lampe to zmiana na Osram NightBreaker dala
    kolosalna roznice, wytrzymaly jeden sezon, teraz od kwietnia jezdze na
    Philips X-treme Power - jeszcze lepsze niz Osramy ale zobaczymy jak z
    trwaloscia. Gdyby nawet mialy wytrzymac jeden sezon to bezpieczenstwo i zycie
    jest wiecej warte niz te 45-60 PLN na sezon. Minus tych zarowek jest taki
    ze maja bielsze swiatlo przez co w mgle czy mzawce sa duzo slabsze niz
    zwykle zarowki, rozswietlaja mgle/mzawke/deszcz zamiast oswietlac droge.

    --
    Artur
    ZZR 1200