  • 1. Data: 2009-05-24 21:16:07
    Temat: Ile warta moja Ninja? - Prośba o wycenę.
    Od: "DarkDaro" <d...@g...pl>

    Witam
    Zastanawiam się czy nie sprzedać swojej ZX-6R i nie kupić coś nowszego ale
    nie wiem na ile wycenić motocykl. Czy ktoś mógłby mi pomóc i podpowiedzieć
    coś na ten temat. Kilka informacji : Motorek jest z 2002r i jest to 600
    ccm - końcówka serii JJ. Potem były juz 636. Przejechałem nim rowerzystę ,
    który wjechał na czerwonym świetle na przejście więc crashpady nic nie
    pomogły i miałem lampę i plastiki do wymiany. Jak widać te części są
    wymienione a jedynie dekielek alternatora jest lekko przytarty. Nie paliłem
    nim gum ani nie robiłem wheelie bo tego nie potrafię. Jeżdżę nim codziennie
    do pracy. Przebieg około 26000. Ma jeszcze fabryczne klocki i fabryczny
    łańcuch + zębatki. Nie wiem jakie jeszcze informacje są potrzebne do wyceny
    ? Serwisowany w Kawasaki na Prymasa Tysiąclecia w DC (obecnie chyba Honda ).
    Olej zawsze syntetyk CASTROL POWER 1 RACING 4T 10W-50 Tłumik Remus Viper.
    Wszystko w 100% sprawne.
    1. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/d607acb79d9440eb
    .html
    2. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2a3b20e52cdff646
    .html
    3. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/faf223b3c79fc58c
    .html
    4. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/2507f6a3feeb286e
    .html
    5. http://www.fotosik.pl/pokaz_obrazek/c48d66afbd02fbe3
    .html

    Jeśli jest wart mniej niż 10 tys to nie będę sprzedawał. Ewentualnie myślę
    nad zamianą na Yamahę T-Max 500 (model na wtrysku). Będę wdzięczny za pomoc.
    --

    DarkDaro
    ZX-6R `02 w kolorze blue

  • 2. Data: 2009-05-24 21:35:27
    Temat: Re: Ile warta moja Ninja? - Prośba o wycenę.
    Od: "Wojciech G." <w...@w...ursynet.com>

    Użytkownik "DarkDaro" napisał :
> [...]
    > nie wiem na ile wycenić motocykl. Czy ktoś mógłby mi pomóc i podpowiedzieć

    Myślę, że możesz śmiało wystawić na allegro w cenie pomiędzy 11.000 a
    13.000.
    Koleżka ostatnio sprzedał skutecznie coś podobnego w tym właśnie zakresie
    cenowym.
    --
    PZDR
    Wojciech G.

  • 3. Data: 2009-05-24 21:38:52
    Od: "DarkDaro" <d...@g...pl>

    > Myślę, że możesz śmiało wystawić na allegro w cenie pomiędzy 11.000 a
    > 13.000.
    > Koleżka ostatnio sprzedał skutecznie coś podobnego w tym właśnie zakresie
    > cenowym.

    Tak zwane bezwypadkowe po tyle "chodzą" - ja mam nieoryginalne owiewki i
    stąd mój dylemat cenowy.

    --

    DarkDaro
    ZX-6R `02 w kolorze blue

  • 4. Data: 2009-05-25 06:27:32
    Od: "Kefir" <k...@r...pl>

    Elou!@
    "DarkDaro" <d...@g...pl> wrote in message
> [...]
    > nie wiem na ile wycenić motocykl. Czy ktoś mógłby mi pomóc i podpowiedzieć

    Motocykl jest wart dokladne tyle ile ktos zechce za niego zaplacic. Kilka
    tygodni temu ssanie bylo dosc spore i kilku kolegow rozstalo sie z maszynami
    wystawionymi do sprzedazy blyskawiczie, zanim zaczeli przyzwyczajac sie do
    mysli o rozstaniu. Mowa oczywiscie o sprzetach z umiarkowana historia.

    --
    Pozdrawiam, Artu / Kef & ST 955 & wierny Traktor XT660X
    weFAQ&v=qvj

  • 5. Data: 2009-05-31 19:14:36
    Temat: Re: Ile warta moja Ninja? - Prosba o wycene.
    Od: "DarkDaro" <d...@g...pl>

    . Kilka
> [...]
    > maszynami wystawionymi do sprzedazy blyskawiczie, zanim zaczeli
    > przyzwyczajac sie do mysli o rozstaniu. Mowa oczywiscie o sprzetach z

    Miales racje. W czwartek wieczorem wystwilem sprzet , w piatek juz dzwonili.
    W sobote rano rozstalem sie ze sprzetem troszke zszokowany. Myslalem, ze z
    miesiac czy dwa jeszcze pojezdze. Chlopaki nawet sie nie targowali,
    zachwalali Ninje i pospieszali, zeby szybko pisac umowe.