eGospodarka.plGrupypl.rec.motocykleIle pozyje silnik 582cm ktory cale zycie spedza na 6000-6500 obr/min. › Re: Ile pozyje silnik 582cm ktory cale zycie spedza na 6000-6500 obr/min.
    From: "michal" <michalkupczyk7@@gmail..com>
    Newsgroups: pl.rec.motocykle
    Subject: Re: Ile pozyje silnik 582cm ktory cale zycie spedza na 6000-6500 obr/min.
    Date: Thu, 24 Sep 2009 13:59:11 +0100

    "zbigi"

    > Jezeli tylko spokojnie go rozgrzewasz,

    Nie rozgrzewam go. Uruchamiam, dopinam kurtke i wyprowadzam na droge, co
    razem trwa moze z minute.
    Potem jade 4.5km do autostrady predkosciami rzedu 50km/h. (3k-4k rpm)
    A potem ogien.

    > to tego rodzaju jazda nie jest dla niego niczym zabojczym a wrecz
    > przeciwnie :)

    Wysokie obroty = wyzsze cisnienie oleju i lepsze smarowanie?
    To ze czeste start-stop nie sa zdrowe tez slyszalem.

    Znaczy dam mu ostro ognia na zimno? Ten problem u mnie nie istnieje.

    > Na pytanie, ile przebiegu jeszcze mu zostalo, mozna w przyblizeniu
    > odpowiedziec, ze spokojnie jeszcze 3...4 razy tyle. A nie zdziwilbym sie
    > gdyby spokojnie doszlo do 200tysiecy km.

    Ok. Uspokoiles mnie.

    > To mogla byc melasa zmieniajaca sie we fruktoze ;)

    Tak sobie pomyslalem ze cukier, ale te nitki cuchna ohydnie. Bardzo jestem
    ciekaw co to jest, ale posmakowac chyba sie nie odważe. Sabotaz? Moze
    dlatego byl na sprzedaz?
    Kupilem wklad (pompa, filtr, plywac) i po klopocie

    --
    Michal
    FJS600, Szkocja.