  • 21. Data: 2023-08-13 16:09:30
    Temat: Re: Ile pojeździ elektryk?
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 7 Aug 2023 20:55:38 +0200, _Master_

    > Normalny biały człowiek by na tym poprzestał.

    Cywilizowany cżłowiek, a nie ruski agent jak ty,
    będzie prowadzić działania eliminujące zagrożenia
    dla kraju (i społeczności).

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 22. Data: 2023-08-13 20:51:15
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-13 o 16:09, Myjk pisze:
    > Cywilizowany cżłowiek, a nie ruski agent jak ty,
    > będzie prowadzić działania eliminujące zagrożenia
    > dla kraju (i społeczności).

    Jeśli będzie miał dowody na to że to działanie POMOŻE to tak.

    Jak na razie ten niby cywilizowany człowiek wierzy w gusła ekofaszystów
    i na tej podstawie chce uciskać i grabić z dobrobytu współobywateli dla
    ich dobra.

    I kto tu jest ruskim agentem?
    putin się cieszy z polityki osłabienia zachodu
    Po to dotował ekofaszystów

  • 23. Data: 2023-08-13 21:00:16
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-13 o 16:08, Myjk pisze:
    > Mon, 7 Aug 2023 20:58:39 +0200, _Master_

    > I prawidłowo, skoro trują ludzi. Szkoda że tak późno.

    Ty też trujesz ludzi

    Czyli jednak powód jest ideologiczny. Bo elektryk w mieście też truje ludzi.

    > Dotarło już dawno, ruski cwelu.

    I ma boleć

    > I prawidłowo, bo spaliniakiu trują ludzi, przyczyniają się
    > do powstawania chorób, nawet tak przyziemnych jak grypa.
    > O cięższych, onkologicznych, nawet nie wspomnę.

    Produkcja elektryków też ZABIJA ludzi
    https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-12-26/dziec
    i-wydobywaja-kobalt-golymi-rekami-zarabiaja-dolara-d
    ziennie/
    a potem jeźdżąc swoją dużą wagą powodują wzbijanie smogu i scieranie się
    opon

  • 24. Data: 2023-08-14 10:39:13
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-13 o 16:06, Myjk pisze:
    > CO2 nie truje, ruski kapiszonie.

    To dlaczego trzeba płacić za jego wydzielanie?

    Z powodów ideologicznych? ;-)

    PS. I znowu nasuwa się pytanie:

    Czy ta Twoja ideologia ma na celu dobro planety czy dobro ludzi na tej
    planecie?

    Bo to wbrew pozorom nie jest to samo.

  • 25. Data: 2023-08-14 11:16:53
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 13 Aug 2023 21:00:16 +0200, _Master_

    > Ty też trujesz ludzi
    > Czyli jednak powód jest ideologiczny. Bo elektryk w mieście też truje ludzi.

    Truje wielokrotnie mniej, a czego ty pojąć nie potrafisz ruska konfederacka
    kurwo (żeby dalej pozostać na twoim poziomie). Wypierdalaj w związku z tym
    do ruskcih albo do turbanów i tam sobie rób co chcesz. Ponad 90% Polaków
    chce zmian idących w stronę zachodu, a nie wschodu, czy ci się to podoba
    czy nie.

    > I ma boleć

    Wiem że masz z tym związane swoje doświadczenia, ruski cwelu,
    ale nie musisz się tym aż publicznie chwalić. hehe

    > Produkcja elektryków też ZABIJA ludzi
    > https://www.polsatnews.pl/wiadomosc/2020-12-26/dziec
    i-wydobywaja-kobalt-golymi-rekami-zarabiaja-dolara-d
    ziennie/

    Debilu, od ponad wieku kobalt jest wydobywany i przetracany
    na rzecz rafinacji PALIWA, zaś baterie do BEV zaledwie
    po dekadzie wykorzystywania odchodzą od tego pierwiastka.
    Aktualnie już ponad 30% w BEV go nie używa.

    > a potem jeźdżąc swoją dużą wagą powodują wzbijanie smogu

    Nie smogu, debilu, tylko pyłów, z tą różnicą że elektryki nie dodają nic od
    siebie. Poza tym że aktualnie to właśnie spaliniaki ten pył generują, gdyby
    spaliniakó nie było na drogach to by automatycznie mniej pyłów było do
    wbijania. Do tego spaliniaki, poza emitowanymi a potem takżę podrywanymi
    pyłami, dodają od siebie szczególnie szkodliwe kancerogenne
    wielopierścieniowe węglowodory aromatyczne (WWA) i metale ciężkie, o gazach
    takich jak tlenki azotu, dwutlenek siarki, ozon i tlenek węgla
    przykeljonych do tych pyłów i lądujących w naszych płucach a potem w
    krwioobiegu, nie wspomnę. Nawet jak się toyota obsra ze swoim pomysłem, ku
    uciesze takich mentalnych dzbanów jak ty, i zrobi spaliniaka na wodór, to
    one nadal będą produkować te najbardziej szkodliwe kancerogenne tlenki.
    Czyli znowu sobie strzeliłeś w kolano, ruski cwelu.

    > i scieranie się opon

    Spaliniaki też to robią, głąbie kapuściany.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 26. Data: 2023-08-14 11:21:38
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sun, 13 Aug 2023 20:51:15 +0200, _Master_

    > Jeśli będzie miał dowody na to że to działanie POMOŻE to tak.

    Wystarczy mieć elementarną logikę -- skoro przestanie się pompować kasę
    ruskim i turbanom, a wykorzysta własne zasoby energetyczne, żadnych
    większych dowodów nie potrzeba, ruski agencie.

    > Jak na razie ten niby cywilizowany człowiek
    > wierzy w gusła ekofaszystów

    No tak, bo jak był nieśwaidomy 50 lat to było git
    i z pożytkiem dla ruskich.

    > i na tej podstawie chce uciskać i grabić z dobrobytu
    > współobywateli dla ich dobra.

    Debilu, przecież pieniądze za węglowodory zostaną w KRAJU, w UNI zamiast
    wędrować na wschód. Czy ty od chuja masz naprawdę tak daleko do mózgu?

    > I kto tu jest ruskim agentem?

    Ty oczywiście, do tego jeszcze cwelem. ;P

    > putin się cieszy z polityki osłabienia zachodu

    Tak, a takie trolle jak ty mu pomagają.

    > Po to dotował ekofaszystów

    Jesteś ekofaszystą? Bo ewidentnie działasz na rzecz putina.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 27. Data: 2023-08-14 11:37:06
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Mon, 14 Aug 2023 10:39:13 +0200, _Master_

    > To dlaczego trzeba płacić za jego wydzielanie?

    Bo jest gazem cieplarnianym, a do tego jedynym idykatorem
    tego jak się truje innymi substancjami.

    > Z powodów ideologicznych? ;-)

    Ile by ci się tego nie tłumaczyło, to i tak nie pojmiesz.
    A w zasadzie zaprzeczysz, bo masz swoje ideologiczne powody,
    ruski cepie.

    > PS. I znowu nasuwa się pytanie:
    >
    > Czy ta Twoja ideologia ma na celu dobro planety czy dobro ludzi na tej
    > planecie?
    >
    > Bo to wbrew pozorom nie jest to samo.

    Nie wiem jakim pozorom, każdy normalny człowiek wie, że ma celu
    obydwa powody. Tak, inni mają to w dupie, ale innym też nie przeszkadza
    usyfiona woda, życie w brudzie na ulicach, smrodzie i hałasie, patrz Indie.
    Dlatego na tym mentalnym zadupiu długość życia jest o 10-13 lat niższa niż
    w UE a w krajach gdzie o powietrze się dba od dawna typu Szwajcaria,
    Francja, Niemcy, nawet więcej. Akurat zapyziała, przez takich debili jak
    ty, Polska ciągnie się w ogonie Europy. Podobnie z kosztami leczenia z syfu
    w powietrzu i wodzie. Gdyby nie UE to nadal byśmy byli na poziomie ruskich,
    najdalej Ukrainy, czyli nie na 35 miejscu, tylko właśnie poniżej setki.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 28. Data: 2023-08-14 12:12:08
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 10.08.2023 o 12:05, _Master_ pisze:

    > Poczytaj o gwiazdach. Będzie na Ziemi takie ocieplenie klimatu że jasny
    > pierun.
    Aaa, ok, myślałem że coś w nas pierdyknie. A że cieplej będzie to
    normalne, Grenlandia znowu zielona będzie :) Gorzej że nam to
    tałatajstwo z południa ściągnie.

    > Ale takie ekofaszysty jak przeżyją na innej planecie albo
    > stacji kosmicznej dalej będą pierdolić że człowiek za dużo wydzielał ;-)
    Zawsze ktoś musi być winny bo inaczej by do przekazu by nie pasowało :(
    bo przecież trudno by się tłumaczyło że wulkany robią X razy tyle CO2 co
    człowiek.
    A tak jest furtka i można na niej zarobić, a że pożytecznych idiotów nie
    brakuje to za darmo będą bić pianę jaki to człowiek jest szkodliwy dla
    planety.

    --
    Janusz

  • 29. Data: 2023-08-14 14:01:28
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-14 o 11:37, Myjk pisze:
    > Bo jest gazem cieplarnianym, a do tego jedynym idykatorem
    > tego jak się truje innymi substancjami.

    Ale ja słyszałem w tv że CO2 nas ZABIJE ;-)

    Taka młoda już 5 lat temu krzyczała ;-)

  • 30. Data: 2023-08-14 14:03:18
    Od: _Master_ <...@...pl>

    W dniu 2023-08-14 o 11:37, Myjk pisze:
    > Ile by ci się tego nie tłumaczyło, to i tak nie pojmiesz.
    > A w zasadzie zaprzeczysz, bo masz swoje ideologiczne powody,
    > ruski cepie.

    Nie masz dowodu naukowego sekciarzu że człowiek spowodował ocieplenie.

    Masz tylko zbieżność czasową.

    A już NA PEWNO nie masz dowodu że człowiek to ocieplenie zatrzyma albo
    COFNIE

    Szukaj dalej jelenia co kupi Twoją maść na ściury ;-)