  • 71. Data: 2012-05-27 21:20:06
    Temat: Re: Ile palą Wam auta benzyny na 100 km?
    Od: "lublex" <l...@o...pl>

    > Ile palą Wam auta benzyny na 100 km? ...

    A wiecie co? Zielonego pojęcia nie mam ile moje jeździdła zużywają paliwa.
    Tak jakoś przestałem to kontrolować (liczyć) jakiś czas temu.
    Wiem, wiem to jeden z podstawowych parametrów diagnostycznych. Leję, jadę,
    nie stresuje się...

    pozdr
    lublex

  • 72. Data: 2012-05-27 22:01:53
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Krzysiek Kielczewski

    > Diesel palący 9L *benzyny* na 100km to dosyć rzadko spotykany
    > wynalazek...

    Tak, wszyscy wiemy, że pisze się bęzyna, ale ortografia chyba nie jest
    tematem tej grupy. Czepiasz się bez sensu. :/

  • 73. Data: 2012-05-27 23:02:53
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Czeslawek" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:

    > Żary 160 m n.p.m., Monachium 519 m n.p.m. - fizyka się kłania :-P

    Też to podejrzewałem, ale jednak różnice za duże przy takiej odległości.
    Następnym razem zrobię test jak pojadę do Holandii. ;-)

  • 74. Data: 2012-05-27 23:24:00
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-05-27 23:02, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "Czeslawek" <c...@g...pl> napisał w
    > wiadomości grup dyskusyjnych:

    > Też to podejrzewałem, ale jednak różnice za duże przy takiej odległości.
    > Następnym razem zrobię test jak pojadę do Holandii. ;-)

    Polecam też zweryfikować w oparciu o kierunek wiatru. Swoją drogą 0,5
    l/100 km to tak niewiele, że wiatr i tak niewielka górka mogą odgrywać
    znaczącą rolę w tym teście. Zauważ, że mając spalanie X po równym i bez
    wiatru, a pod górkę i wiatr X+0,25, to z górki i z wiatrem może być
    X-0,25 i masz 0,5 l/100km różnicy ;]

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 75. Data: 2012-05-27 23:33:01
    Od: RoMan Mandziejewicz <r...@p...pl.invalid>

    Hello Czeslawek,

    Sunday, May 27, 2012, 9:16:56 PM, you wrote:

    [...]

    > Żary 160 m n.p.m., Monachium 519 m n.p.m. - fizyka się kłania :-P

    Czesiu - przelicz to na energię, proszę. Załóż wagę samochodu 1.5tony.

    --
    Best regards,
    RoMan

  • 76. Data: 2012-05-27 23:36:34
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "Czeslawek" <c...@g...pl> napisał w wiadomości
    grup dyskusyjnych:jpu61h$4kv$...@i...gazeta.pl...

    > Polecam też zweryfikować w oparciu o kierunek wiatru. Swoją drogą 0,5
    > l/100 km to tak niewiele, że wiatr i tak niewielka górka mogą odgrywać
    > znaczącą rolę w tym teście.

    Jak to niewiele?
    To jest 10% więcej, przy różnicy w pochyleniu terenu rzędu jakichś ułamków
    po przecinku.

  • 77. Data: 2012-05-28 10:29:31
    Temat: Re: Ile pal? Wam auta benzyny na 100 km?
    Od: "Robert_J" <d...@g...pl>

    > Bzdura.

    Nie wiem jak w pasku, ale w mojej octavii 1,9 105 KM jest to
    jak najbardziej realne :-). Pisałem już kiedyś o tym w
    podobnym wątku i nie wiedzieć czemu nie mogli w to uwierzyć
    tylko ci, którzy nigdy czymś takim nie jechali :-).
    Powiem więcej, kolega miał kilka lat octavię I z 90-konnym
    silnikiem i tam średnie spalanie było jeszcze niższe, tyle
    że on z reguły jeździł sam więc auto lżejsze...

  • 78. Data: 2012-05-29 15:35:00
    Od: Marek 'marcus075' Karweta <m...@g...com>

    to, Sat, 26 May 2012 09:27:03 +0000 (UTC), pl.misc.samochody:

    > Ile palą Wam auta benzyny na 100 km?

    Benzyny? 0l/100km. Benzyna nie jest najzdrowsza do silnika diesla.

    --
    Pozdrowienia,
    Marek 'marcus075' Karweta | Dwa kieliszki wystarczą.

  • 79. Data: 2012-05-29 16:14:44
    Od: kamil <k...@s...com>

    On 26/05/2012 10:58, to wrote:
    > begin DoQ

    > To ja podam jeszcze mój wynik: C63 AMG (czarny) 4,3l/100 km w trasie i
    > 7,2l/100 km w mieście. Trochę gorzej w trasie, ale podgoniłem w
    > zabudowanym! No, ale nie jarałem laka, może wtedy Twoja buma by jednak
    > wygrała?

    Ale śrubkę chyba przykrencałeś? Bo tyle to mój merolek beczka w dizelku
    pali. Ma już 873 tysionce przejechane to wiadomo że będzie wiencej jak z
    fabryki, ale nic nie puka nic nie stuka w silniku i zapala na dotyk.

    --
    Pozdrawiam,
    Kamil

    http://bynajmniej.net