  • 61. Data: 2012-05-27 14:10:10
    Temat: Re: Ile palą Wam auta benzyny na 100 km?
    Od: "Irokez" <n...@w...pl>

    Użytkownik "Marek P." <mpomicho_cykcykcyk_@gazeta_cykcykcyk_.pl> napisał w
    wiadomości news:jprgda$58d$1@inews.gazeta.pl...
    > Bo nigdy jej benzyny nie wlałeś.

    A jakbym wlał mógłbym liczyć na 9/100?
    Ropy łykała 7,5/100 i jakoś tak wychodziło że i w trasie i w mieście :)

    --
    Irokez

  • 62. Data: 2012-05-27 14:57:06
    Od: "Bugatti" <s...@m...pl>

    Użytkownik "megrims" napisał w wiadomości:

    > To mój w zasadzie zupełnie nie palił. A jak jechałem
    > na wstecznym, to nawet przybywało paliwa.
    >
    > Raz na tydzień musiałem spuszczać, bo wyciekało przez wlew paliwa.

    Paliwo Ci przybywało.... cienias.

    Ja jak jadę to mi się z baku przybywa i wylewa się czekolada z orzechami
    albo z karmelem i mleko.

    Pozdr.

    --
    Bugatti

  • 63. Data: 2012-05-27 19:01:57
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-05-27 14:57, Bugatti pisze:

    > Paliwo Ci przybywało.... cienias.
    >
    > Ja jak jadę to mi się z baku przybywa i wylewa się czekolada z orzechami
    > albo z karmelem i mleko.
    >
    > Pozdr.

    Jak zrobiłem CHIP'a to leciał Shipwrecked 1907 Heidsieck & Co. Monopole
    Champagne - 275000 dolarów za butelkę

  • 64. Data: 2012-05-27 19:58:05
    Temat: Re: Ile pal? Wam auta benzyny na 100 km?
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "Krzysiek Kielczewski"

    > Bzdura.

    Nie chce mi się po raz kolejny wklejać zdjęcia ale zapewniam, że Vectrą
    C 1.9 na dystansie 680 km (tylko autostrada) ze średnią prędkością
    124km/h zużycie paliwa wyniosło 5,9l/100km - 3 osoby i włączona klima +
    pełen bagażnik ciuchów

  • 65. Data: 2012-05-27 20:01:47
    Od: "J.F." <j...@p...onet.pl>

    Dnia Sun, 27 May 2012 19:58:05 +0200, Przemysław Czaja napisał(a):
> [...]
    > C 1.9 na dystansie 680 km (tylko autostrada) ze średnią prędkością
    > 124km/h zużycie paliwa wyniosło 5,9l/100km - 3 osoby i włączona klima +

    Nie wklejaj, bo to jakis fotomontaz :-)

    Ja tam pamietam jak vectra spalila jakies 14/100, ale sie do 124 nie
    ograniczalismy :-)

    J.

  • 66. Data: 2012-05-27 20:08:14
    Od: Przemysław Czaja <p...@p...fm>

    Użytkownik "J.F."

    > Ja tam pamietam jak vectra spalila jakies 14/100, ale sie do 124 nie
    > ograniczalismy :-)

    Średnia 124 ;-)
    Swoją drogą ciekawe ile by wyszło gdybym ustawił na tempomacie na
    sztywno 120km/h pewnie nawet poniżej 5 by zeszło

  • 67. Data: 2012-05-27 20:33:19
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

> [...]
    > C 1.9 na dystansie 680 km (tylko autostrada) ze średnią prędkością
    > 124km/h zużycie paliwa wyniosło 5,9l/100km - 3 osoby i włączona klima +

    I prędkość maksymalna osiągnięta na tym odcinku to jakieś 130-135km/h.
    Wtedy wygląda to realnie.

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 68. Data: 2012-05-27 21:07:59
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    > Diesel palący 9L *benzyny* na 100km to dosyć rzadko spotykany
    > wynalazek...

    Wziąłem to za przejęzyczenie :)

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 69. Data: 2012-05-27 21:12:43
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    > Bzdura.

    Wcale nie bzdura. Tym razem ty nie doczytałeś. Około to np. 5 +/- 5 l :P

    A tak serio to dziś wracając z wypadu za miasto 1.9TDI 105KM dwie osoby,
    klima włączona, prędkość dozwolona +20 km/h i trochę korka, średnie
    spalanie z 150 km wyszło 5,8 l/100km (wskazanie komputera 5,5 l/100km
    ale wiem, że zaniża o ok 0,3 l).

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek

  • 70. Data: 2012-05-27 21:16:56
    Od: Czeslawek <c...@g...pl>

    W dniu 2012-05-27 11:51, Cavallino pisze:

    > Użytkownik "p0li" <p...@a...SCHNITT.pl> napisał w wiadomości grup

    > No tak.
    > Ale co prawda do prawda, onegdaj podczas podróży z Żar do Monachium,
    > miałem spalanie o 0,5 l większe niż w drugą stronę.

    Żary 160 m n.p.m., Monachium 519 m n.p.m. - fizyka się kłania :-P

    --
    Pozdrawiam,
    Czesławek