  • 51. Data: 2012-05-27 09:20:51
    Temat: Re: Ile palą Wam auta benzyny na 100 km?
    Od: MadMan <m...@n...wp.pl>

    Dnia Sat, 26 May 2012 12:04:26 +0200, p0li napisał(a):

    > chevy 5,7l ok 11,5l - gazu pali poniżej 18l

    Coś masz zdupconą instalację. Nie powinno być aż takiej różnicy. Koło 15
    może być.

    --
    Pozdrawiam,
    Tlen: madman1985, GG: 2283138

  • 52. Data: 2012-05-27 10:00:56
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    to wrote:

    > begin Tomasz Pyra

    > To tyle co Ikarus -- moje miejsce pracy.

    http://www.phototrans.eu/images/photos/big/29/416099
    .jpg o tu?

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 53. Data: 2012-05-27 10:17:13
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Rafał Grzelak

    > http://www.phototrans.eu/images/photos/big/29/416099
    .jpg o tu?

    Nie, tutaj sypiam (na zapleczu).

  • 54. Data: 2012-05-27 10:38:06
    Od: Rafał Grzelak <s...@s...com>

    to wrote:

    > begin Rafał Grzelak

    > Nie, tutaj sypiam (na zapleczu).

    Tez wypas!

    --
    Pozdrawiam, Rafał.
    rg[na]skrzynka[kropka]pl

  • 55. Data: 2012-05-27 10:39:37
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Rafał Grzelak

    > Tez wypas!

    No tak, ale teraz wynająłem moją kwaterę turystom na czas Euro. I gdzie
    mam się podziać? Chyba będę kimał w parku. :/

  • 56. Data: 2012-05-27 10:57:15
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-05-26 21:45:31 niejaki Cavallino napisał:
    > Użytkownik "p0li" <p...@a...SCHNITT.pl> napisał w wiadomości grup

    > Ciekawe, czemu moim aż tak się nie poprawia na tymże, a wręcz zaczynają
    > palić więcej (bo się szybciej jedzie).

    pewnie dlatego że jedziesz szybciej
    ja nie przekraczam 120-130 kmh

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 57. Data: 2012-05-27 11:51:14
    Od: "Cavallino" <c...@k...pl>

    Użytkownik "p0li" <p...@a...SCHNITT.pl> napisał w wiadomości grup

    > pewnie dlatego że jedziesz szybciej
    > ja nie przekraczam 120-130 kmh

    No tak.
    Ale co prawda do prawda, onegdaj podczas podróży z Żar do Monachium, miałem
    spalanie o 0,5 l większe niż w drugą stronę.

  • 58. Data: 2012-05-27 12:14:23
    Od: p0li <p...@a...SCHNITT.pl>

    T->Dnia 2012-05-27 11:51:14 niejaki Cavallino napisał:
    > No tak.
    > Ale co prawda do prawda, onegdaj podczas podróży z Żar do Monachium, miałem
    > spalanie o 0,5 l większe niż w drugą stronę.

    a widzisz :)

    --
    P0zdrawiam
    p0li

  • 59. Data: 2012-05-27 12:27:26
    Od: ojciecc <d...@o...pl>

    W dniu 2012-05-26 21:14, tryton pisze:

    > skoda fabia 1.4 TDI 5.5 miasto

    Miasto typu Lubin?
    Dwa jak się ma te spalanie w terenie górzystym? Śmiem twierdzić że te 3
    cylindry potrafią więcej spalić niż 4 litrowa benzyna pod górę.

  • 60. Data: 2012-05-27 12:43:11
    Temat: Re: Ile pal? Wam auta benzyny na 100 km?
    Od: Krzysiek Kielczewski <k...@g...com>

    Dnia 26.05.2012 arek333 <a...@w...pl> napisał/a:

    > Jezeli nagina okolo 180 przez te 100km i jest chipowany na maxa - to czemu
    > nie. Zwykle TDI najslabsze 90 konne , jadac do 120km/h z wlaczona klima i 4
    > osobami pali okolo 5 litrow

    Bzdura.

    Krzysiek Kiełczewski