  • 21. Data: 2012-05-26 17:18:17
    Temat: Re: Ile palą Wam auta benzyny na 100 km?
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-05-26 16:36, Tomasz Pyra pisze:

    > rekord w 2.0 hądy to 50l/100km + 1l oleju

    ILE? Co ty nią na rajdach jeździsz?

    MSPANC :-D

    --
    Grzegorz Jońca GG: 7366919 JID:g...@j...wp.pl
    Green Trafic 140 dCi

  • 22. Data: 2012-05-26 17:23:38
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Tomasz Pyra

    > rekord w 2.0 hądy to 50l/100km + 1l oleju

    To tyle co Ikarus -- moje miejsce pracy.

  • 23. Data: 2012-05-26 17:33:09
    Od: Jasio <n...@o...pl>

    W dniu 2012-05-26 11:49, DoQ pisze:
    > w dużym mieście (Sieradz)

    :D:D
    11/10

  • 24. Data: 2012-05-26 17:38:14
    Od: Grejon <g...@g...com>

    W dniu 2012-05-26 17:23, to pisze:
    > begin Tomasz Pyra

    > To tyle co Ikarus -- moje miejsce pracy.

    <Bydlę>To ty jeździsz zakładami Ikarusa po Budapeszcie?></Bydlę>

  • 25. Data: 2012-05-26 17:42:46
    Od: to <t...@i...pl>

    begin Grejon

    > <Bydlę>To ty jeździsz zakładami Ikarusa po Budapeszcie?></Bydlę>

    Nie inaczej drogi kolego!

  • 26. Data: 2012-05-26 18:25:40
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-05-26 11:27, to pisze:
    > Ile palą Wam auta benzyny na 100 km? Bo z informacji, które posiadam
    > wychodzi tak:
    >
    > Dacia Sandero 1.2 ok. 6 l
    > Tata Indica Vista 1.4 ok. 7 l
    > Skoda Favorit 1.3 ok. 9 l (ale to youngtimer)
    > Volkswagen Passat 1,9 TDI ok. 9 l
    >
    > Jak widać spalanie wychodzi wprost proporcjonalnie do pojemności...

    Diesla podałem również.

    C63AMG od 10.5 do 36,4
    CL600 od 13,5 do 35,2 (biturbo)
    320d od 4,7 do 10,5 (chip)
    535d od 7,1 do 22,1 (chip)
    Yeti2.0d DSG od 6,2 do 14,5
    Vectra 1.9CDTi od 4,9 do 12,5 (Chip)
    Cl500 od 8,6 do 22,5
    Civic 1.5 aut. od 6,5 do 14,5

    więcej nie pamiętam.

  • 27. Data: 2012-05-26 18:32:10
    Od: megrims <m...@i...pl>

    W dniu 2012-05-26 11:58, to pisze:
    > begin DoQ

    > To ja podam jeszcze mój wynik: C63 AMG (czarny) 4,3l/100 km w trasie i
    > 7,2l/100 km w mieście. Trochę gorzej w trasie, ale podgoniłem w
    > zabudowanym! No, ale nie jarałem laka, może wtedy Twoja buma by jednak
    > wygrała?

    To mój w zasadzie zupełnie nie palił. A jak jechałem
    na wstecznym, to nawet przybywało paliwa.

    Raz na tydzień musiałem spuszczać, bo wyciekało przez wlew paliwa.

  • 28. Data: 2012-05-26 18:44:58
    Od: "X-Man" <k...@w...pl>

    "to" <t...@i...pl> wrote in message
> [...]
    > Dacia Sandero 1.2 ok. 6 l
    > Tata Indica Vista 1.4 ok. 7 l
    > Skoda Favorit 1.3 ok. 9 l (ale to youngtimer)

    dużo coś z nim nie tak chyba...

    Skoda Octavia 1.9TDI po chipie 165KM (fabrycznie 90KM)średnio 6l/100km

    Pzdr
    Piotrek

  • 29. Data: 2012-05-26 19:26:39
    Od: "Marcin \"Kenickie\" Mydlak" <e...@3...lp>

    W dniu 2012-05-26 17:18, Grejon pisze:

    > ILE? Co ty nią na rajdach jeździsz?
    >
    > MSPANC :-D

    Hądą? Przecie to dziadkowozy! ;)

    --
    Marcin "Kenickie" Mydlak
    Wrocław, GG:291246, Skype:kenickie_pl

  • 30. Data: 2012-05-26 19:48:24
    Od: to <t...@i...pl>

    begin megrims

    > To mój w zasadzie zupełnie nie palił. A jak jechałem na wstecznym, to
    > nawet przybywało paliwa.

    Można to podsumować starym, polskim przysłowiem: bez gwiazdy nie ma jazdy!

    > Raz na tydzień musiałem spuszczać, bo wyciekało przez wlew paliwa.

    Sprzedawałeś oszczędności?