  • Data: 2011-11-24 20:14:06
    Temat: Re: Ile miesiecznie wydajecie na paliwo?
    Od: Artur Maśląg <f...@p...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2011-11-24 19:54, J.F. pisze:

    > Moze i luksusowym, ale powszechnym.

    Ja wiem, czy nawet luksusowym? Kosztownym być może, ale to też
    zależy od konkretnej sytuacji.

    > Owszem, nie wszystkich stac, ale 19mln pojazdow w 36 mln narodzie ...

    Wychodzi na to, że to żaden luksus :)

    > Naprawde wszyscy, czy tak jak u nas wszyscy samochod ?

    Wiesz, Estonia to fajny przykład, tylko nie wiem czego :) Podobno są
    jednym z najlepiej zinformatyzowanych krajów na świecie. Podobno
    z netu korzysta tam 2/3 ludzi w wieku 16-74 ;) Gdzieś czytałem, że
    ponad 40% nowych samochodów też jest tam rejestrowanych przez internet.
    Dziwnym trafem jednak z racji kryzysu ponosi dużo większe straty
    gospodarcze niż my. Od 2011 jest w strefie Euro. Co będzie dalej
    - czas pokaże.