  • Data: 2011-11-24 12:39:48
    Temat: Re: Ile miesiecznie wydajecie na paliwo?
    Od: "!sp" <s...@a...er> szukaj wiadomości tego autora

    Użytkownik "Dysiek" <b...@b...pl> napisał w wiadomości
    news:jal9rl$bnd$1@inews.gazeta.pl...
    > Prosciej to fakt, ale podejrzewam, ze niezbyt wiele osob chcialoby sie
    > chwalic jaki % pensji im zzera paliwo. Ale i sama kwota jest ciekawa, bo
    > wydawac 500 zl na paliwo (a widze, ze wiekszosc tu tak wydaje) to naprawde
    > nie jest malo.

    Wielkie mecyje
    Jak ktoś jedzie 100 km dziennie to miesięcznie wychodzi 2500 czyli 30000
    rocznie
    Czyli około 3000 l benzyny czyli około 15000 zł. Za ile kupił auto? Za 100
    tys.?
    Podstaw dokładne liczby to ci wyjdzie dokładniej

    Wielu wyżej sra niż dupę ma.
    Skoro sąsiad, kolega jeździ autem to ja też.
    Obaj zarabiamy najniższą państwową.
    Obaj mamy pospolite auta VW w kredycie na 5 lat.
    Ja ledwo wiążę koniec z końcem, a on nie.
    On bierze w łapę a ja nie.
    :-)