  • Data: 2010-01-29 14:33:08
    Temat: Re: Ile kosztująprzeglądy gwarancyjne w ASO ...
    Od: "GlennBp" <l...@o...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Mondeo 650zł. Pytam o auta średniej klasy, kompakty tutaj nie ma co wymieniac,
    > bo porównywanie nie ma sensu.
    >
    > Ok, to mamy Lancera, Moneo, Avensis. Ile kosztuje Superb albo Octavia? Ile
    > Passat? Ile 407 lub c5? Ile Laguna?
    >
    > --
    > Kacper Potocki | PlayStation3 Fanboy
    > PSN: Katanka_PL | XBL: Katanka PL
    > www.MojeJamniki.pl | www.DogsPassion.pl

    Warto podac co konkretnie wymieniono...
    Tak czy siak
    laguna 3 2.0dci bez fapu, przegląd 90 tkm
    1174,52 brutto.
    Zmieniono, wszystkie filtry, olej(elf lsxr 5w40), oliwe w skrzyni biegów.Dolano
    równiez 2l plynu do układu chlodzenia.

    Przy 62 tkm wymienilem przednie klocki ok 400 pln aprzy 84 tkm tylne,ok. 360pln
    brutto.
    Pzdr
    Luca
    L3 2.0Dci Grandtour 95tkm.