  • 1. Data: 2010-01-29 16:31:54
    Temat: Re: Ile kosztują przeglądy gwarancyjne w ASO ...
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Katanka pisze:
    > ... przy oszczególnych markach aut?
    >
    > Tak z czystej ciekawości, jak to wygląda np. przy toyocie, fordzie,
    > renault, peugeot, vw, skodzie i innych ... Chodzi mi o samochody klasy
    > średniej oraz o typowy przeglad - filtry, płyny.

    Fiat Grande Punto - 400zł po 2 latach albo 30000km. Przy zakupie
    wynegocjowałem pierwszy przegląd za darmo.

  • 2. Data: 2010-01-30 10:33:23
    Od: Karol Y <k...@o...pl>

    > Fiat Grande Punto - 400zł po 2 latach albo 30000km. Przy zakupie
    > wynegocjowałem pierwszy przegląd za darmo.

    Tylko czy robią wtedy ten przegląd czy odhaczają po prostu w kompie, że
    był ;-)

    --
    Mateusz Bogusz

  • 3. Data: 2010-01-30 15:13:04
    Od: " Wmak" <w...@g...pl>

    Stefan <s...@c...wp.pl> napisał(a):

    > Fiat Grande Punto - 400zł po 2 latach albo 30000km. Przy zakupie
    > wynegocjowałem pierwszy przegląd za darmo.

    Czy Fiat pozwala przy małych przebiegach wymieniać olej co dwa lata ?

    Pytanie do wszystkich, najlepiei specjalistów od oleju:

    Jak jak często należy w młodym aucie wymieniać syntetyczny olej, konkretnie
    Mobil 1 5W50 przy przebiegach rocznych rzędu 5-6 tys km?

  • 4. Data: 2010-01-30 16:41:38
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Wmak pisze:

    > Czy Fiat pozwala przy małych przebiegach wymieniać olej co dwa lata ?

    Cytat z instrukcji:

    W przypadku używania samochodu przeważnie do jazdy w mieście i pomimo
    wszystko z przebiegiem rocznym mniejszym od 10000km konieczne jest
    wymienic olej silnikowy i filtr co 12 miesiecy.

    http://imgur.com/pzhSX

    Czyli wymagaja dla zachowania gwarancji.

  • 5. Data: 2010-01-30 16:44:10
    Od: Stefan <s...@c...wp.pl>

    Karol Y pisze:

    > Tylko czy robią wtedy ten przegląd czy odhaczają po prostu w kompie, że
    > był ;-)

    Tu jest spis czynnosci serwisowych:

    http://imgur.com/ExKXj
    http://imgur.com/pzhSX

    Czyli: uzupelnienie plynow, wymiana swiec, wymiana oleju i filtra,
    wymiana filtra przeciwpylowego i kilkanascie pozycji 'sprawdzimy czy
    musi pan nam zaplacic'.