  • 21. Data: 2009-12-28 00:06:53
    Temat: Re: Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-12-27 23:41:59 +0100, "Hinek" <h...@a...pl.invalid> said:

    > Użytkownik "Alex D. B." <a...@p...onet.pl> napisał

    > Intruder nie nadaje sie do takich przelotow o jakich tu mowa.

    A Szadoła 750? Bo dla kumpla wyskok rano z Wawy na pętle Bieszczadzkie
    i powrót tego samego dnia był to, jak sam to określił "luuuzik"...

    de Fresz

  • 22. Data: 2009-12-28 00:23:10
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-12-27 20:22:46 +0100, trud <t...@o...eu> said:

    > Z Polski na południe Włoch.

    Sevenką z Wawy do Wenecji leciałem 2 dni, z czego start koło południa,
    połowa pierwszego dnia w deszczu, szukanie noclegu na Słowacji,
    drugiego wykopki przed Wiedniem, znów kilka godzin deszczu i
    wieczorkiem logowanie na miejscu. Okufrowanym na full golasem, z kobitą
    na plecach i perspektywą kolejnych 4-5kkm do zrobienia na urlopie,
    czyli tempo w okolicach pedalskiego. Za to powrót był nieco gorszy,
    wszystko jesienią zeszłego roku.
    IMHO minimum 2 dni dobrego łojenia (w sensie nie szybkości, ale pobudka
    rano, minimum postojów, jazda dopóki sił w dupie starczy), ale wiele
    zależy od pogody (chyba że to tylko ja jestem taka mientka kaczucha, że
    po 300 km w deszczu przy 5 Cee mam już w dupie całe to motocyklowanie i
    tęsknie za ogrzewaną furą), oraz ilości autostrad po drodze. U nas
    wiadomo - brak, na Słowacji ciut lepiej, rok temu przed Wiedniem były
    megawykopki, później winieta i cud-mniut (choć przeginanie z prędkością
    jest tam niby niewskazane, te 150-160 nawet co lepsze lokaleskie fury
    lecą). We Włochach autostrady płatne, większość leci trochę ponad limit.

    de Fresz

  • 23. Data: 2009-12-28 09:26:21
    Od: "JK" <p...@p...onet.pl>

    Użytkownik "trud" <t...@o...eu> napisał w wiadomości

    > Ile kilometrów w ciągu dnia można przejechać dużym turystykiem?
    > Chodzi mi o rząd wielkości, 500, 800, 1000?
    > Moto z pełnymi owiewkami, pogoda dobra, średniej wagi kierownik ze
    > średnimi
    > umiejętnościami no i oczywiście żeby było bezpiecznie. Priorytet podróży
    > czas.

    Jeśli "dużym turystykiem" może być ZZR1200 to do Włoch dwa dni.
    Ew. trzy, ale trzeba przewidzieć jakiś zwiedzanie po drodze.
    W jeden dzień oczywiście można dać radę, ale skoro turystyk to raczej
    przyjemna, turystyczna jazda, a nie bicie rekordów.
    A jeśli chodzi o rząd wielkości w kilometrach to wiele zależy od kanapy,
    którą posiadasz w moto. Zwykle te fabryczne (nie)są do dupy.

    Pozdrawiam - JK.

  • 24. Data: 2009-12-28 09:28:07
    Od: fv <f...@c...com>

    de Fresz wrote:
    > Sevenką z Wawy do Wenecji leciałem 2 dni, z czego start koło południa,

    SZACUN!

    PS: serio
    --
    fv

  • 25. Data: 2009-12-28 09:40:04
    Od: Don Pedro <n...@o...pl>

    Vir pisze:
    > Mój rekord to ok. 1000 km. Wyjazd o 2 w nocy z Trójmiasta, o 10 rano
    > Wrocław, o 20 Trójmiasto. Żadnej autostrady czy drogi szybkiego ruchu.
    > Jedyne problemy podczas jazdy - drętwiejące dłonie i senność.

    Senność? Zdecydowanie zmień motocykl na mniej nudny :)

    pozdr
    DP
    TL-S

  • 26. Data: 2009-12-28 10:23:56
    Od: "zby_hon" <z...@o...pl>

    siema

    Użytkownik "de Fresz" wrote:

    > A Szadoła 750? Bo dla kumpla wyskok rano z Wawy na pętle Bieszczadzkie
    > i powrót tego samego dnia był to, jak sam to określił "luuuzik"...

    Szadoła 750 nadaje się na 1430 km jednym ciągiem.
    Wyjazd z Breli (koło Splitu) o 8 rano, w Wawie 8.30 rano dnia następnego. :)
    To był hardcore :)

    A b12 jednym ciągiem 950 km bez bolącego tyłka i specjalnego zmęczenia.

    Zbyszek
    B12

  • 27. Data: 2009-12-28 10:43:55
    Od: "huck" <2...@w...pl>

    > Od kiedy to z siodelko intrudera mozna ocenic czy tysiac dziennie to
    > glupota czy odwaga ?
    >

    > Pytam bo mam nadzieje na zabawna odpowiedz.
    >
    > KJ
    a moze on nie ma siodełka ? :-))
    600 to sie da zrobic wszytskim co potrafi kodeksowe predkosci rozwijac
    (oczywiscie zakladajac normalne letnie temparatury i bezdeszczowosc )
    dla mnie 600km dzień w dzień na xv535 to norma bez specjalnego napinania
    duzym turystykiem (owiewki wyzsza przelotowa)po hajłejach to zrobienie 1000
    w przy takich założeniach to pikuś
    huck

  • 28. Data: 2009-12-28 10:45:18
    Od: de Fresz <d...@N...pl>

    On 2009-12-28 10:28:07 +0100, fv <f...@c...com> said:

    > SZACUN!
    >
    > PS: serio

    Ale co w tym niesamowitego? Już gorszy był w powrót, gdzie w Gratzu
    musiałem zmienić oponę (a najpierw znaleźć oponiarza co miałby taką na
    miejscu), bo się skubana zużyła prawie na amen niespodziewanie. Wylot
    ok. 13, tuż za Słowacką granicą przywitała nas ściana wody oraz remont
    autostrady z gównianym objazdem lokalnym smródami i brakami w
    oznakowaniu. Najpierw było jakieś 10 Cee, koło północy przestało trochę
    padać, ale zrobiło się góra z 5 Ce. Logowanie w domu po 3. Teraz ze 3
    razy się zastanowię, zanim znów pojadę na urlop motocyklowy jesienią.

    de Fresz

  • 29. Data: 2009-12-28 11:59:39
    Od: "Budyń" <b...@g...pl>

    Użytkownik "Tytus" <t...@g...pl> napisał w wiadomości
    > w sumie ok 1350 da sie stuknac w ciagu tych 16,5 h reszte doby na
    > tankowanie, zarelko i sen mozna przeznaczyc

    mój dzienny max to 1400, z tego 2/3 padało :-))))
    motur: bmw f650gs

    b.

  • 30. Data: 2009-12-28 12:00:08
    Od: scibor1 <s...@e...pl>

    On 27 Gru, 19:35, trud <t...@o...eu> wrote:
    >ciach<

    ZX-11 1280km/24h brutto (tara to tankowania, zwykle rozprostowanie
    kosci, jakies jedzenie i dwugodzinna drzemka na przystanku)
    trasa FIN-PL

    jednak to zdecydowanie mordega jest...

    scibor
    Helga VFR800FI