  • 11. Data: 2009-05-16 10:57:23
    Temat: Re: Ile "kasuje" MobileGadu?
    Od: "Latet" <l...@m...pl>

    > Chodzi o oficjalną aplikację dostarczaną przez GG S.A.? Jeśli tak to płacisz
    > przecież za użytkowanie a transmisja jest niejako w cenie.

    Znajoma ma podobnie w swojej sieci, tylko że tam nie chodzi o glupie GG, ale o
    Skype (głosowy oczywiście)...
    Ale ona mieszka w Australii. U nas pewnie nie prędko się doczekamy takich ulg.
    Swoją drogą - ciekawe ile MB "zjada" przeciętna 30-min głosowa rozmowa przez
    Skype w komórce? Pewnie przy polskich taryfach za gprs, to bardziej opłacałoby
    się tę rozmowę odbyć "normalnie", połaczeniem telefonicznym... :-(

    latet

  • 12. Data: 2009-05-16 13:23:30
    Od: Grzexs <grzexs@usu_n_to.gazeta.pl>

    > Jesteś tego pewny?
    > Np. http://mobilne.gadu-gadu.pl/ggplus
    > Nie jesteś na czasie, Era była z tym pierwsza ale już nie jest jedyna.

    > W plusie jakoś nic mi nie nalicza.

    A tak przy okazji - czy ktoś próbował zainstalować mobilne Gadu-gadu na
    Sony Ericsonie K600i? Nie był nigdy dostępny w Erze i chyba nie ma go na
    konfiguracyjnej liście modeli.

    --
    Grzexs

  • 13. Data: 2009-05-16 15:17:54
    Od: X <k...@o...pl>

    Użytkownik ..:: sjf ::.. napisał:

    > A na czym polega różnica? Jeżeli korzystasz z GPRS to będzie tak jak
    > pisze *Latet* - zależnie od naliczania operatora możesz nawet nie wiele
    > pogadać. Przydałby się odpowiednik sekundowego naliczania dla GPRS-a.
    > Pamiętam jak zakupiłem sobie pierwszą komórkę gdzieś w okolicach 97/98 i
    > nie dość, że min. rozmowy kosztowała chyba coś koło 2,60/2,80 + VAT to
    > jeszcze naliczana co 1 min. - nawet jak się odezwała poczta.

    Ja mam Simplusa w taryfie Nowy Simplus z pakietem internetowym 20 i 50MB
    za 5 i 10zł-naliczanie sesji internetowych co 1 bajt!!! Żaden abonement
    mi tego nie da!

  • 14. Data: 2009-05-16 17:31:08
    Od: "Maciej Bebenek (news.onet.pl)" <m...@t...waw.pl>

    Grzexs wrote:

    > A tak przy okazji - czy ktoś próbował zainstalować mobilne Gadu-gadu na
    > Sony Ericsonie K600i? Nie był nigdy dostępny w Erze i chyba nie ma go na
    > konfiguracyjnej liście modeli.

    K608i to praktycznie to samo. Działa.

    M.