  • Data: 2009-01-03 21:02:54
    Temat: Re: Ile jeszcze przerwa w Orange on-Line?
    Od: MarekM <m...@w...interia.i-popraw-tld.polska> szukaj wiadomości tego autora

    Forum Profanum napisał:

    > Witajcie!
    > Oriętuje się ktoś ile jeszcze potrwa przerwa w działaniu Orange on line?
    > Od tygodnia na stronie wisi taki komunikat:
    > Bardzo przepraszamy, ale usługa Orange On-line jest w tej chwili
    > niedostępna.
    > Trwają prace techniczne mające na celu poprawienie jakości świadczonych
    > usług.

    Widocznie korzystasz z adresu:
    http://www.orangeon-line.pl/

    Komunikat jest bzdurny. Jakiś czas temu (kilka miesięcy) Orange On-Line dla
    abonamentowców zostało zintegrowane z portalem www.orange.pl - zaloguj się w
    portalu i tam wybierz link do Orange On-Line.

    Nie ma żadnej przerwy - przez ostatni tydzień korzystałem kilkukrotnie z
    Orange on-line.

    --
    Marek