  • 11. Data: 2009-06-21 14:36:36
    Temat: Re: Ile energii potrzeba by spalić zwykły czajnik z litrem wody?
    Od: Ryback <k...@y...com>

    Czy to jest dobrze zrobione zadanie? Bo wg wszelkich znaków na niebie
    tak, ale potrzebuje jeszcze opini expertów.

    http://www.speedyshare.com/313205778.html

    Proszę o jakąś odpowiedź!

  • 12. Data: 2009-06-21 16:06:37
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sun, 21 Jun 2009 07:36:36 -0700 (PDT), Ryback napisał(a):

    > Czy to jest dobrze zrobione zadanie? Bo wg wszelkich znaków na niebie
    > tak, ale potrzebuje jeszcze opini expertów.
    >
    > http://www.speedyshare.com/313205778.html
    >
    > Proszę o jakąś odpowiedź!

    Skąd masz sprawność czajnika?

    --
    GLaF

  • 13. Data: 2009-06-21 16:28:55
    Od: Ryback <k...@y...com>

    On 21 Jun., 18:06, GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl> wrote:

    > Skąd masz sprawność czajnika?
    >
    > --
    > GLaF

    Sprawność czajnika wziąłem z jakiegoś doświadczalnego eksperymentu
    forumowicza na elektroda.pl. Dziwi mnie jej niska wartość, ale to
    jedyna wartość którą znalazłem i była potwierdzona empirycznie. Ale
    nie chodzi o sam wynik czy jego składniki, ale czy dobrą metodę użyłem?

  • 14. Data: 2009-06-21 16:49:49
    Od: GLaF <g...@n...takiego.numeru.pl>

    Dnia Sun, 21 Jun 2009 09:28:55 -0700 (PDT), Ryback napisał(a):

> [...]
    > jedyna wartość którą znalazłem i była potwierdzona empirycznie. Ale
    > nie chodzi o sam wynik czy jego składniki, ale czy dobrą metodę użyłem?

    Przyjmując tą sprawność dla podgrzewania i wrzenia wody, obliczenia czasu
    do odparowania wody wyglądają poprawnie.

    --
    GLaF