  • Data: 2010-05-04 23:30:04
    Temat: Re: Ile bez ładowania
    Od: J.F. <j...@p...onet.pl> szukaj wiadomości tego autora

    On Tue, 4 May 2010 13:35:20 +0200, Wojciech Borczyk wrote:
    >No i zdarzyło mi się też przez trzy dni jeździć po mieście z wymontowantm
    >z auta alternatorem (tzn. alernator był w tym czasie w serwisie).
    >Pierwszego dnia trochę się tam dziwnie na mnie patrzyli, kiedy im
    >powiedziałem, że alternator zostaje, a ja autem jadę do domu... ;-)
    >(oczywiscie każdej nocy aku był podłączany do prostownika) :)

    W wielu nowszych autach tak sie nie da - bez alteratora pasek nie
    bedzie paru kolek napedzal.

    Jeden z wyjatkow to stara civic - idealne auto dla dresiarzy - trzy
    paski :-)

    Daewoo i Ople tez byla niezle - pompa chlodzenia krecona paskiem
    rozrzadu, a ten od altka klime i wspomaganie napedza - bez nich da sie
    jechac.

    J.