-
Path: news-archive.icm.edu.pl!news.icm.edu.pl!newsfeed.pionier.net.pl!feeder.erje.net
!eu.feeder.erje.net!news.glorb.com!news-out.readnews.com!news-xxxfer.readnews.c
om!nx02.iad01.newshosting.com!newshosting.com!newsfeed.neostrada.pl!unt-exc-01.
news.neostrada.pl!unt-spo-b-01.news.neostrada.pl!news.neostrada.pl.POSTED!not-f
or-mail
Date: Thu, 11 Sep 2014 21:21:04 +0200
From: Bartosz 'Seco' Suchecki <p...@s...maupa.tlen.pl>
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
MIME-Version: 1.0
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Idiotyczna i niebezpieczna (od zawsze) sygnalizacja na przejazdach
kolejowych
References: <luqlal$7pj$1@node2.news.atman.pl>
<5410e20e$0$2376$65785112@news.neostrada.pl>
<5411891d$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
In-Reply-To: <5411891d$0$2377$65785112@news.neostrada.pl>
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
Lines: 16
Message-ID: <5411f622$0$2231$65785112@news.neostrada.pl>
Organization: Telekomunikacja Polska
NNTP-Posting-Host: 031011234012.warszawa.vectranet.pl
X-Trace: 1410463266 unt-rea-b-01.news.neostrada.pl 2231 31.11.234.12:1290
X-Complaints-To: a...@n...neostrada.pl
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2544285
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-09-11 13:35, t? pisze:
>
> Myślę, że pomogłoby bardzo, bo tak kierowca otrzymuje fałszywy komunikat.
> To trochę tak, jakby na przejeździe były szlabany i -- jak są zamknięte,
> to nie można jechać, a jak są otwarte, to nie wiadomo. Bardzo często
> zdarzają się wypadki, gdy dróżnik zapomni opuścić szlabanów, bo nie każdy
> w takiej sytuacji patrzy na tory.
Zazwyczaj jest tak, że budka dróżnika i krzaczory skutecznie
uniemożliwiają obserwację torowiska...
Nic by się stało, gdyby dróżnik siedział na "werandzie" pod którą
kierowcy mogą obserwować torowisko.
Seco
Następne wpisy z tego wątku
- 12.09.14 13:29 Ludwik65
- 12.09.14 17:13 Shrek
- 12.09.14 18:51 Leszek Kowalski
- 12.09.14 19:07 Gotfryd Smolik news
- 12.09.14 23:00 Grzexs
- 12.09.14 23:04 Grzexs
- 12.09.14 23:06 Tomasz Pyra
- 12.09.14 23:08 Tomasz Pyra
- 13.09.14 02:44 Zenowik6
- 13.09.14 05:59 Budzik
- 13.09.14 16:41 Tomasz Pyra
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=