-
Path: news-archive.icm.edu.pl!agh.edu.pl!news.agh.edu.pl!newsfeed2.atman.pl!newsfeed.
atman.pl!.POSTED!not-for-mail
From: spider <"spajder78[WytnijTo]"@wp.pl>
Newsgroups: pl.misc.samochody
Subject: Re: Idiotyczna i niebezpieczna (od zawsze) sygnalizacja na przejazdach
kolejowych
Date: Thu, 11 Sep 2014 17:43:24 +0200
Organization: ATMAN - ATM S.A.
Lines: 12
Message-ID: <lusfuu$5qs$1@node1.news.atman.pl>
References: <luqlal$7pj$1@node2.news.atman.pl>
NNTP-Posting-Host: 89-77-157-246.dynamic.chello.pl
Mime-Version: 1.0
Content-Type: text/plain; charset=UTF-8; format=flowed
Content-Transfer-Encoding: 8bit
X-Trace: node1.news.atman.pl 1410450206 5980 89.77.157.246 (11 Sep 2014 15:43:26 GMT)
X-Complaints-To: u...@a...pl
NNTP-Posting-Date: Thu, 11 Sep 2014 15:43:26 +0000 (UTC)
User-Agent: Mozilla/5.0 (Windows NT 5.1; rv:24.0) Gecko/20100101 Thunderbird/24.6.0
In-Reply-To: <luqlal$7pj$1@node2.news.atman.pl>
Xref: news-archive.icm.edu.pl pl.misc.samochody:2544251
[ ukryj nagłówki ]W dniu 2014-09-11 01:02, Grzexs pisze:
> Tak sobie myślę, że sygnalizacja świetlna (i nie tylko) na polskich
> przejazdach kolejowych jest rozwiązana w bardzo niebezpieczny sposób.
Nie jest to tak do końca niebezpieczny system. Maszynista zbliżając się
do przejazdu kolejowego z samoczynną sygnalizacją dostaje sygnał na
specjalnym semaforze czy jest ona sprawna czy nie. Jeśli sygnalizacja
jest uszkodzona musi zachować szczególną ostrożność i zwolnić do 20km/h.
Na samym dole:
http://pl.wikipedia.org/wiki/Tarcza_ostrzegawcza
Następne wpisy z tego wątku
- 11.09.14 18:00 SW3
- 11.09.14 18:29 t-1
- 11.09.14 18:44 Shrek
- 11.09.14 19:59 Budzik
- 11.09.14 19:59 Budzik
- 11.09.14 21:21 Bartosz 'Seco' Suchecki
- 12.09.14 13:29 Ludwik65
- 12.09.14 17:13 Shrek
- 12.09.14 18:51 Leszek Kowalski
- 12.09.14 19:07 Gotfryd Smolik news
- 12.09.14 23:00 Grzexs
- 12.09.14 23:04 Grzexs
- 12.09.14 23:06 Tomasz Pyra
- 12.09.14 23:08 Tomasz Pyra
- 13.09.14 02:44 Zenowik6
Najnowsze wątki z tej grupy
- wielkie bu
- Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- Idzie zima...czyli zaczynamy TETRIS :)
- sprężyny przednie ściśnięte
- Kolejny spaliniak się zjarał
- nie chcem ale muszem zapytać
- test dokładności wskazań zużycia paliwa/energii przez komputery pokładowe (ADAC)
- jak to na autostradzie
- Leapmotor T03 Tak powinna wyglądać elektryfikacja
- Tak się sprzedają elektryczne woldzwageny ;-)
- Akumulator do Hyundai
- Rambo 2024. Co z radio-stopem
- Pijani kierowcy
- "Chciałem zamówić kurs tym"
- Windykatorzy ścigają spadkobierców z mandat nieboszczyka za przekroczenie prędkości???
Najnowsze wątki
- 2024-12-12 Warszawa => Administrator Bezpieczeństwa IT <=
- 2024-12-12 Ostrów Wielkopolski => Trener zespołu sprzedaży Call Center <=
- 2024-12-12 Kraków => Key Account Manager <=
- 2024-12-11 SEP 1 kV E
- 2024-12-11 DNS restrictions are on
- 2024-12-11 wielkie bu
- 2024-12-11 Białystok => Inżynier bezpieczeństwa aplikacji <=
- 2024-12-11 Aku LiPo źródło dostaw - ktoś poleci ?
- 2024-12-11 Warszawa => Specjalista Bezpieczeństwa Informacji <=
- 2024-12-11 Wrocław => Application Security Engineer <=
- 2024-12-11 Warszawa => Analyst in the Trade Development department (experience wi
- 2024-12-11 Lublin => Programista Delphi <=
- 2024-12-11 Motodziennik #305 Nowy ELEKTRYK za 350 złotych miesięcznie? Kreatywne kredytowanie problemów
- 2024-12-11 Warszawa => Spedytor Międzynarodowy <=
- 2024-12-11 Katowice => Key Account Manager (ERP) <=